جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
لیست خیالی استقلال با 4 سپاهانی

نامه درخواست تورس ارسال شد!

لیست دوم آبی‌ها شامل فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، رضا اسدی، رضا شکاری، محمد دانشگر و روبرتو تورس است که باید دید تا بسته شدن پنجره زمستانی مذاکرات چگونه پیش خواهند رفت.

با این‌ حال با توجه به پر بودن لیست بزرگسالان تیم استقلال، جذب بازیکنان جدید هرچقدر هم موفق باشد نیازمند خروج برخی بازیکنان از لیست تیم است.

این لیست بیشتر شبیه رویاست و مشخص است که زاده فکر رسانه ها ست زیرا حضور چهار بازیکن از سپاهان افدامی کاملا غیر حرفه ای است که جواد نکونام به عنوان یک مربی با تجربه قطعا چنین اقدامی را انجام نمی دهد  وی می داند که نورافکن اسدی احمدزاده و دانشگر همگی با سپاهان قرارداد دارند و قطعا بندهایی در قرارداد این نفرات وجود دارد که مانع حضورشان در استقلال است همان طور که تراکتور برای رضایتنامه حسین زاده هفتاد میلیارد درخواست کرد!

از بین نفرات اعلام شده در لیست نکونام تنها دو بازیکن احتمال مذاکره و پیشروی دارند تورس بازیکن فولاد که از ابتدای فصل مورد نظر نکونام قرار داشت و در حال حاضر نیز باشگاه نامه درخواست جذب وی را به باشگاه فولاد ارسال کرده است و نفر دوم نورافکن است که می تواند با درخواست شخصی برای جدایی خود را به استقلال نزدیک کند.

باقی نفرات و اعلام نامشان تنها برای بازارگرمی و صرفا مطرح شدن نام این نفرات است و استقلال و نکونام نیز به شرایط سپاهان و نحوه جذب بازیکن توسط این باشگاه کاملا اشراف دارند زیرا با قراردادهای سنگین این باشگاه هر بازیکنی قصد جدایی داشته باشد باید مبلغ گزافی را برای رضایت نامه پرداخت کند و این امکان برای استقلال وجود ندارد زیرا تفکر و هدف خطیر مدیرعامل این تیم کنترل بودجه و برخورد صحیح با قانون سقف قرارداد است و این موضوع با جدب این نفرات مغایرت دارد.

گزارش: سوده رحمانوند