جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
در وضعیت بحرانی پرسپولیس

چرا درویش واقعیت را نمی‌گوید؟

اظهارات اخیر مدیرعامل پرسپولیس با توجه به صحبت های مهدی تارتار کمی عجیب به نظر می‌رسد.

اخیرا درویش در گفت و گو با یکی از برنامه های تلویزیونی عنوان کرد، به جز برانکو با گزینه دیگری مذاکره نکرده ‌است.

از طرفی تارتار نیز در همان برنامه عنوان کرد؛ پرسپولیس با مدیریت ملوان برای سرمربیگری او مذاکره کرد اما موافقت نشد.

یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس رفت؛ او این بار برخلاف دوره‌های قبل که همواره برنده اختلافات و جنگ با مدیران عامل باشگاه پرسپولیس بود، قافیه را به درویش باخت و از این تیم رفت!

منتها پایان این مربی به معنای رضایت هواداران پرسپولیس از رضا درویش نیست.

رضا درویش قطعا کار سختی دارد و اگر نگاهی به فضای هواداری پرسپولیس بیاندازید، مشخص می‌شود که به جز برانکو مربی دیگری را برای سرمربیگری قبول ندارند و هر انتخاب دیگری قطعا با واکنش تند آنها مواجه خواهد شد.

در چنین وضعیت پر از ابهامی، رضا درویش در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد با برانکو ایوانکوویچ مذاکره کرده‌اند  و منتظر پاسخ این مربی هستند و با اینکه گزینه‌های دیگر دارند، با مربی دیگری برای حضور در پرسپولیس صحبت نشده است.

دقایقی بعد اما مهدی تارتار مربی موفق این فصل ملوان تماس مدیران پرسپولیس با مدیران ملوان برای سرمربیگری او در این باشگاه را رسما تایید کرد و نشان داد که رضا درویش حقیقت را نمی‌گوید.

درویش به دلیل اوضاع بحرانی و پرچالش باشگاهش این حق را دارد برخی حقایق را نگویید اما لازم هم نیست دروغ بگوید و جامعه فوتبال را گمراه کند!

 اولین اشتباه بزرگ او از حالا به بعد می‌تواند حسابی برایش گران تمام شود و بهتر است که با مردم صادقانه حرف بزند! نه اینکه حرف و عملش تا این حد عجیب دچار ابهام و تناقض باشد.

گزارش: نیلوفر مژدهی