جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
آقای وزیر!لطفا والیبال...

حکایت مربی "در پیت" و باقی قضایا

یکم؛از نشست اعضای کمیته فنی با خبر هستید و از نگاه ما بیشتر حاضرین فنی و شخصیت های محترمی بوده و هستند لذا بهتراست در نقد هایمان حرمت ها را نگه داریم و نیک می دانستیم که کمیته فنی باز هم کشک خواهد بود چون سر ریسمان تصمیمات دست آقایان و خانمها نبوده و نیست.

از دوستان فدراسیون نشین انتظار داریم به جای محلل بودن آرای اعضای کمیته مشورتی که دست به معرفی گزینه هایشان در مورد افراد کمیته فنی زده بودند اعلام شود چون به اعتقاد ما نصف این اعضا انتخابی بوده و منطبق بر آرای کارشناسان نبوده اند و حالا هم جنگ حیدری و نعمتی راه انداختن بی‌فایده است چون برای استخدام همین جناب پیاتزا که یکی از افراد ذی نفوذ کمیته فنی اورا در پیت خوانده بودند نیز باید پیاز داغ دلار و یورو را زیاد کنند؛یکی را به ده راه نمی دادند سراغ خانه کدخدا را می گرفت!

دوم؛یکی از مدیران باشگاه های معتبر مدعی شد در صورت برخی سفارش کرده ها و نظر شده ریاست فدراسیون را بر عهده بگیرند برای همیشه قید تیمداری در والیبال را خواهد زد؛ما می گوییم کاله رفت؛هراز کنار کشید از دخانیات در والیبال خبری نیست پیشگامان کویر دور والیبال را خط کشیده آب از آب تکان نخورد چون هیچکس در این حومه به فکر والیبال  و سرمایه گذاران نیست دو آتشه های ظاهری به فکر مارک و دلار و ریال بی مثال باد اورده  هستند؛و باقی همه هیچ!

سوم:خواسته بیشتر اهالی والیبال تجدید نام نویسی کاندیدا هاست تا شاید اشخاص دیگری که فکر می کنند فضایی تازه در این منظر به وجود آمده وارد گود مسوولیت شوند و اجازه ندهند والیبال دچار اما و اگر شود.

آقای وزیر می دانیم مشغله زیاد دارید اما حواس شما به آنچه که در والیبال می گذرد باشد لطفا همه رشته ها د ارند پنبه می شوند.

نویسنده:جمشیدحمیدی