جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

تارتار_پرسپولیس کاملا منتفی نیست!

فراتر از بحث جذب بازیکنان سرباز فعلی لیگ برتر، موضوع پیشنهاد پرسپولیسی‌ها به مهدی تارتار است.

شرایط به بهترین شکل ممکن برای انتقال مهدی تارتار به پرسپولیس فراهم است اما این بار باشگاه ملوان تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی‌آید و طی مذاکراتی که طرفین با هم داشتند حاضر به قطع همکاری با این مربی نیست.

 او روزهای خوبی را در ملوان سپری کرده و نه‌تنها تیم را متحول کرده، بلکه خود نیز تغییر کرده است. سرمربی تیم ملوان فعلا حمایت یک شهر را پشت سر خود می‌بیند و نمی‌تواند از روزهای خوش و خرمی که برای خود ساخته به راحتی دست بکشد.

هرچند باشگاه پرسپولیس هرگونه مذاکره با مربی داخلی را تکذیب کرد و مدعی شد گزینه آنها تحت هر شرایطی خارجی است اما واقعیت این است که آنها با تارتار مذاکره کردند و حتی برخی مفاد قرارداد نیز بررسی شد اما موانعی هر دو طرف را مردد کرد.

هواداران پرسپولیس که به جای یحیی، مربی خارجی می‌خواهند، مذاکره باشگاه با مربی‌ای مثل تارتار را برنتابیده و حملاتی به این مربی کردند. از آنجا که سرمربی فعلی ملوان به تیمی نمی‌رود که هواداران او را نخواهند متوجه عدم علاقه پرسپولیسی‌ها نسبت به حضورش در این باشگاه شد. درنتیجه تنها چیزی که او را برای این همکاری مردد می‌کند، عدم علاقه هواداران پرسپولیس در شرایط فعلی به حضور او در این تیم است. هرچند در هیات‌مدیره نیز بودند افرادی که نسبت به این انتقال تردید داشتند.

از طرفی این مربی در بین هواداران تیم ملوان بندر انزلی از محبوبیت بالایی برخوردار است. طی روزهای اخیر او بارها با واکنش هواداران این تیم روبه‌رو شد که خواهان ادامه حضورش در ملوان بودند. او وقتی علاقه هواداران ملوان برای همکاری با خود را دید و در مقابل از هواداران پرسپولیس بازخورد منفی گرفت، کمی نسبت به ترک این تیم مردد شد. این‌طور که از باشگاه ملوان شنیدیم احتمال جدایی این مربی از جمع انزلی‌چی‌ها و پیوستنش به پرسپولیس غیرممکن نیست اما بسیار پایین است.

شاید جالب باشد بدانید که برخی بازیکنان مد نظر تارتار که از سوی باشگاه ملوان دعوت به همکاری در نیم‌فصل شدند، شرط حضورشان در انزلی را ادامه همکاری این مربی با باشگاه ملوان عنوان کردند. به این ترتیب اگر قرار باشد سرمربی فعلی ملوان را ترک کند، همکاری با بازیکنان مد نظر باشگاه نیز منتفی است چون یکی از دلایل همکاری این بازیکنان با باشگاه ملوان حضور مهدی تارتار در این تیم بوده است.

گزارش:نیلوفرمژدهی