دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه
پایان هفته نخست تور جهانی تنیس

اولگ قهرمان شد!

عنوان قهرمانی رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان به نماینده اکراین رسید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: آخرین روز رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان در زمین‌های تنیس المپیک کیش برگزار و نماینده اکراین با غلبه بر تنیسور ایتالیایی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در دیدار پایانی هفته نخست تور جهانی تنیس، اولگ پرییودکو از اکراین با نتیجه ۲ بر صفر لورنزو بوکی از ایتالیا را برد و عنوان قهرمانی هفته نخست را از آن خود کرد. نماینده ایتالیا در جایگاه دوم ایستاد و ماتیاس فوله از مجارستان و‌ دنیس کلاک از روسیه مشترکا سوم شدند.

همچنین پیش از این و با انجام دیدار پایانی بخش دونفره حمید رضا نداف و سامیار الیاسی از ایران با نتایج ۴-۶ و ۵-۷ مقابل ماتیاس فوله و گرگلی ماداراش از مجارستان نتیجه را واگذار کردند تا مجارستان در جایگاه نخست قرار بگیرد و تیم ایران نیز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

هفته نخست رقابت های ۱۵ هزار دلاری تور جهانی تنیس مردان از ۱۰ دی ماه با حضور نمایندگانی از کشورهای هند ، چین ، کانادا ، ایران ، ایتالیا ، گرجستان ، مولداوی ، سوریه ، چین تایپه ، روسیه ، آرژانتین ، مجارستان و اکراین در زمین های تنیس المپیک کیش برگزار و امروز با معرفی تنیسور قهرمان بخش انفرادی به پایان رسید.

هفته دوم این رقابت‌ها از امروز آغاز و تا 24 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

سر‌داوری این مسابقات بر عهده سامان حسنی سرداور نشان نقره کشورمان بود و شاهرخ کشاورز مدیریت بازی ها را بر عهده داشت.هم اکنون جدول مقدماتی هفته دوم رقابت های تور جهانی در حال انجام است.