جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
نیم فصل دوم سوپر لیگ والیبال ترکیه

بردیا تیمش را صعود داد!

در هفته اول از دور برگشت لیگ‌ برتر والیبال ترکیه تیم آلانیا اسپور که بردیا سعادت قطر پاسور ایرانی را در اختیار دارد توانست با نتیجه سه بر صفر از سد جیزره بلدیه اسپور بگذرد و با کسب این پیروزی دلچسب به رتبه چهارم و منطقه پلی آف صعود کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در این مسابقه بردیا سعادت با کسب نوزده امتیاز بهترین بازیکن زمین بود. در تیم جیزره بلدیه اسپور نیز آرمین افشین فر هفت امتیاز به دست آورد و خبری از احسان دانش دوست نبود.

در یک جدال تمام ایرانی دیگر تیم فنرباغچه در حضور مهدی جلوه قاضیانی با نتیجه سه بر صفر از سد اسپور توتو گذشت مهدی جلوه قاضیانی سرعتی زن فنرباغچه که هر سه ست را بازی کرد پنج امتیاز به دست آورد و در تیم اسپور توتو مرتضی شریفی در ست سوم برای زمان کوتاهی به میدان رفت و امتیازی کسب نکرد.

در یکی دیگر از بازی ها تیم بیگادیچ در روزی که طیب عینی سه امتیاز کسب کرد سه بر صفر مقابل آکاش ازمیر شکست خورد و تیم هاتای در روز غیبت محمد بربست سه بر یک مقابل تورشاد‌ شکست خورد. گراسیانو با امتیازات فراوانی که برای تورشاد به دست آورد بردیا سعادت را به رتبه سوم امتیاز آوران لیگ ترکیه فرستاد.

در حساس ترین بازی هفته تیم هالک بانک با نتیجه سه بر دو مقابل زراعت بانک در شهر آورد ترکیه پیروز شد و در صدر جدول بدون شکست باقی ماند. در این مسابقه حساس نیمیر عبدالعزیز، اروین انگاپت و میرزا لاگومژیا( لقومچی) برای هالک بانک به ترتیب ۲۳, ۱۵ و ۱۶ امتیاز کسب کردند و در تیم زراعت بانک نیز متئو اندرسون با بیست و سه امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر بازی حساس تیم آرکاس اسپور ازمیر با نتیجه سه بر یک تیم گالاتاسرای را شکست داد تا آلانیا اسپور که بردیا سعادت را در اختیار دارد به رتبه چهارم جدول صعود کند و گالاتاسرای به رتبه پنجم برود. جان هادراوا ستاره جمهوری چکی گالاتاسرای در رتبه اول امتیاز آورترین بازیکنان لیگ ترکیه قرار دارد.

در جدول رده‌بندی هالک بانک همچنان بدون شکست به کارش ادامه می‌دهد، فنرباغچه در رتبه دوم و زراعت بانک نیز در رتبه سوم قرار دارد. آلانیا اسپور نیز چهارم است.