جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

تفاهم نامه ورزشگاه استقلال در محیط غیرمتعارف

باشگاه استقلال در شرایطی جلسه ای برای امضای تفاهم نامه ساخت ورزشگاه برگزار کرده که سر و شکل مراسم عجیب و غیرمتعارف است!

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی به نقل از مشرق، باشگاه استقلال در روزی که تمام کشور به واسطه عملیات تروریستی در کرمان، عزای عمومی است، رئیس جمهور سفرش به ترکیه را لغو کرده و... نشست انعقاد تفاهم نامه ساخت ورزشگاه اختصاصی اش را با یک شرکت خارجی برگزار کرد.

به نظر می رسد به سوای تمام سوالات و ابهاماتی که درباره این پروژه و ابعاد آن وجود دارد، زمان برگزاری می بایست به روز دیگری موکول می شد تا احترام شهدا و خانواده های عزادار حفظ می شد. طبیعتا یک تفاهم نامه غیرالزام آور، اهمیتی بدین حد نداشت که در روز عزای عمومی، چنین مراسمی برگزار می شد.

اما آنچه در کنار این موضوع جالب توجه است، برگزاری چنین مراسمی در مکانی است که به سالن برگزاری عروسی و مناسب های اینچنینی شبهات دارد! این سالن که تصاویر آن دلالت بر چنین کاربری احتمالی دارد، حتی جهت انعقاد این قرارداد که به ادعای مسئولان باشگاه دارای اهمیت است، مرتب نیز نشده و شاهد مجسمه های دکوری عجیبی هستیم. در پس زمینه هم یک بنر چاپی دیده می شود که به ظاهر با چسب چسبانده شده!

استقلال در دوران مدیریت کنونی خود با اتفاقات عجیبی همراه شده که به نظر می رسد بایستی مورد بررسی بیشتری قرار گیرد. از اتهامات جعل تا حضور سفیر سعودی در باشگاه و امروز هم چنین وضعیتی! در این باشگاه چه می گذرد ...