جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

سلیمان نژاد: میخ برتابوت مرده می کوبند      

در نشست مشورتی سرپرست فدراسیون والیبال سه کاندیدای احراز ریاست این فدراسیون حضور داشتند اما عجیب است که حتی اظهار نظر نکردند که اگر رئیس فدراسیون شوند مربیان مورد بحث را می پذیرند یا نه.

باقر سلیمان نژاد، مربی بین المللی که سابقه بازی در بوندسلیگای آلمان را دارد در گفت و گو با البرز ورزشی می گوید: در این برهه فدراسیون جدید نیاز به اساسنامه جدید دارد چرا که این فدراسیون در تمامی شوون دچار مشکل است و تا زمانی که ساختار درستی پیدا نکند اینگونه نشست ها فقط یک نمایش خواهد بود و دردی را دوا نمی کند.

سلیمان نژاد افزود: تیم ملی ما یک پاسور ندارد، کمیته های تخصصی آن از شکل و شمایل درستی برخوردار نیستند اما ما دنبال تشکیل جلسات هستیم. برای من قابل هضم نیست که چرا کارشناسان این رشته در نشست ها شرکت می کند اما به اصل و اساس یک فدراسیون مهم توجهی ندارد، در لیگ یک ایران شرط بندی بیداد می کند چرا که خود من در این بخش مربیگری می کنم لیگ برتر نیز مشکلات زیادی دارد همه این موارد ابتدا باید حل شوند تا تیم ملی از دل یک چرخه سالم بیرون بیاید، والیبال ما نه تنها در پاسوری بلکه در دریافت اول و توپ های های بال و همچنین امور پایه ای با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می کنند و تاسف می خورم که برخی از خانواده والیبال برتابوت مرده میخ می زنند.

گفت و گو: جمشید حمیدی