جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

نشست پیشکسوتان در فدراسیون والیبال

سرپرست فدراسیون والیبال ایران گفت: پیشکسوتان نقشی کلیدی در ارتقای ورزش دارند و حضورشان اهمیت بسیاری دارد که باید برای آن حرمت قائل شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: نشستی صمیمانه با حضوردکتر وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی مشاور در امور اجرایی، مهدی احمدی آذر مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست، منوچهر پورحسن سرپرست کمیته داوران، حسین حسینی‌فرد رئیس کمیته پیشکسوتان، امیدوار حاتمی، کاوه سرحدی، علی شاکری، مسعود صالحیه، فارق فخرالدینی، یداله کارگرپیشه، عزیز پرتوی، ناصر میرفخرایی، امیر حیدری، مهدی صابرپور، محمود چایچی، خسرو نیاکان، بیژن روح‌الهی، اکبر قادری، احمد شوشتری ظهر امروز(سه‌شنبه 12 دی ماه) در فدراسیون والیبال برگزار شد.

در این نشست حاضران ضمن ابراز نظرات خود در خصوص مسائل روز والیبال ایران در مورد ویژگی‌ها و گزینه‌های سرمربی آینده تیم ملی والیبال ایران صحبت‌هایی مطرح کردند و سپس درباره موضوعاتی چون اتحاد بیشتر خانواده والیبال، احترام و استفاده بیشتر و موثرتر از نظرات و تجربیات پیشکسوتان، برگزاری مراسم تقدیر، تعبیه و اختصاص جایگاه ویژه برای پیشکسوتان در رویدادهای والیبال، ایجاد آرشیو مناسب و همچنین حمایت ویژه از پیشکسوتان و.. سخنانی از سوی حاضران بیان شد.

در پایان وحید مرادی ضمن درخواست و خواهش از حاضران برای تداوم این جلسات، گفت: در هر حوزه ورزشی پیشکسوتان ارزشمندی هستند که حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند اما متاسفانه در مقطعی مسیر به صورت اشتباه طی شد و مدیران از فضاهای دیگری به ورزش تحمیل شدند. این افراد آشنایی چندانی به فضای ورزش و نیازهای ورزشکاران نداشتند و برخی بخش‌ها مغفول ماند.

سرپرست فدراسیون والیبال با بیان این که نباید افرادی که در حوزه ورزش خدمت کردند را فراموش کنیم، تصریح کرد: افرادی چون کاوه سرحدی شجاعت بسیاری در بیان حرف‌هایشان دارند و این موضوع مهمی است چرا که تشخص همه ما به بیان حرف درست است و اگر غیر این باشد به خودمان توهین کرده‌ایم.

وی ادامه داد: اگر حرف یا طرحی به ذهنتان می‌رسد حتما بیان کنید درست است که شورای مشورتی ما با حضور 30 نفر برگزار شد و از سراسر دنیا در این جلسه نظرات خود را بیان کردند اما شنوای تمامی پیشنهادات هستیم. به امید خدا کمیته فنی اوایل هفته آینده تشکیل می‌شود و مسلما گفته‌های دوستان از سوی فدراسیون مدنظر قرار خواهد گرفت. ضمن این که باز هم تاکید دارم که آقای حسینی و پورحسن با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهند این جلسات را به صورت منظم و دوره با حضور تعداد بیشتر عزیزان برگزار کنند تا بتوانیم بیش از پیش از این پتانسیل ویژه و غنی استفاده کنیم.

در پایان دکتر مرادی با اهدای لوح تقدیر اختصاصی به هر یک از حاضرین از زحمات و حضور آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.