شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه

گل محمدی درست می گوید اما حق پرسپولیس این نیست

باید پذیرفت که گل محمدی در پرسپولیس آرام نیست و اصولا او در پرسپولیس با آسایش فاصله فراوان دارد.

اما چرا هر از گاهی دست به استعفا می برد  باید حق را به او داد. این مربی خونسرد دربخش فنی آزمایش خود را پس داده است. سه قهرمانی در فصل گذشته امتیاز کمی نیست، کمتر کسی در فوتبال ما وجود دارد که مانند گل محمدی افتخار جمع کرده باشد، قطعا او از چیزی ناراحت است اما شان و شخصیت او می گوید تمام غم ها و ناراحتی را دریک جمله به نام استعفا بازگو کند.

گل محمدی از چیزی و شاید از بابت مسائل پر تعداد ناراحت است. با حرف و مذاکره او به آرامش نخواهد رسید، چون تجربه نشان داده است که وعده ها بسیار کم رنگ است.

با این همه نکات که باید حق را به گل محمدی داد، اقدام او قابل پذیرش نیست. درپایان یک مسابقه و در جمع خبرنگاران ناگهان بحث استعفا و خداحافظی مطرح شود چندان روی خوش ندارد.

باید این مسائل در درون خانواده حل شود، باید در یک نشست با کادر مدیریت مسائل و مشکلات مطرح می شد و پس از یک تاریخ اگر آب از تکان نخورد آنگاه جدایی گل محمدی اقدامی عقلانی به شمار می آمد.

فعلا بین گل محمدی و پرسپولیس جدایی ایجاد شده و سرمربی تیم در دسترس نیست. این جدایی موجب شده تا تیم پر هوادار پرسپولیس در بلاتکلیفی و سرگردانی قرار بگیرد حق پرسپولیس این نیست.

گزارش: اکبر عزیزی