جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

لیست خرید پرسپولیس آماده شد

سرمربی پرسپولیس برای نیم‌فصل درنظر دارد حداقل سه بازیکن به لیست تیمش اضافه کند.

هرچند یحیی گل‌محمدی اخیرا از مربیگری پرسپولیس استعفا داد و کلی سروصدا به راه انداخت و باشگاه هم با کناره‌گیری‌اش مخالفت کرد، اما  او لیست مدنظرش را به حسین بادامکی داده تا برای جذب آنها از سوی باشگاه پرسپولیس اقدام کند.

این درحالی است که اگر میلاد سرلک و محمد عمری رفتنی شوند، یحیی برای آنها هم جانشین مدنظر دارد، به‌طور مثال یحیی برای جانشینی سرلک، هافبک دفاعی ملوان را مدنظر دارد. پویا امینی که از تیم ذوب‌آهن همراه با مهدی تارتار راهی ملوان شد، عملکرد خوبی در این تیم دارد و توانسته است نظر یحیی را جلب کند.

محمد خدابنده‌لو نیز یکی دیگر از گزینه‌های سرمربی پرسپولیس برای جانشینی احتمالی میلاد سرلک است. او در ابتدای فصل نیز مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار داشت اما ترجیح داد راهی مس شود، چرا که به لحاظ مالی شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس داشت. عملکرد نامناسب تیم مس اما می‌تواند این بازیکن را مجاب کند تا در نیم فصل دوم راهی باشگاه پرسپولیس شود.

برای خط حمله نیز لوکادیا گزینه اول یحیی است که مدیریت راضی نیست چرا که بازگشت او هزینه سنگینی را روی دست این باشگاه خواهد گذاشت. گویا گزینه مدیران پرسپولیس بازگرداندن عیسی آل‌کثیر است.

برای پست دفاع چپ هم یحیی روی یونس اکبرپور بازیکن آلومینیوم نظر مثبت دارد که او هم نه تنها با مخالفت باشگاه آلومینیوم مواجه شده بلکه فقط تا پایان این فصل در تیم غیرنظامی بازی کند و باید راهی خدمت مقدس سربازی شود. باید دید این مساله باعث خواهد شد که یحیی به گزینه دیگری برای این پست فکر کند یا نه.

گزارش: نیلوفر مژدهی