جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

یحیی متمایل به اردوی امارات

باشگاه پرسپولیس یک هفته تا 10 روز مهلت دارد که شرایط را برای برگزاری اردوی خارج از کشور تیمش فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: یحیی از زمانی که هدایت تیم پرسپولیس را برعهده گرفته تیمش فقط در یک مقطع توانسته در ترکیه اردوی خارجی داشته باشد که آن هم به زمان مدیریت رضا درویش مربوط نمی‌شود. در دوره مدیریت او هر بار به دلایل مختلفی اردوی خارجی سرخپوشان لغو شده است که مهم‌ترین آن همین چندماه پیش در تابستان بود.

دلیل لغو این اردو مشخص شد، اینکه درویش برای پیدا کردن اسپانسر از یکی از لیدرهای باشگاهش کمک گرفته بود که درنهایت نهایی نشد و یحیی و شاگردانش از این مساله حسابی شاکی شدند اما برای تعطیلات زمستانی پیشنهادهایی از ترکیه، عمان و امارات به باشگاه پرسپولیس برای برگزاری اردوی خارجی رسیده که یحیی موافق اردوی امارات است و بازیکنان هم دبی را به آنتالیا و مسقط ترجیح می‌دهند.

باشگاه پرسپولیس در شرایطی می‌تواند این اردوی خارجی را برای تیمش فراهم کند که بتواند هزینه آن را از اسپانسر بگیرد. درواقع این باشگاه باید یک اسپانسر جدا برای این اردو پیدا کند که تا الان مانند دفعات قبل ناکام بوده است. در این مورد باخبر شدیم که مسئولان باشگاه پرسپولیس ترجیح می‌دهند اردوی نیم‌فصل سرخپوشان در کیش برگزار شود اما خواسته یحیی کشور امارات است.