یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه

نبیل رفت، جا باز شد

به نظر می‌رسد نبیل برای همیشه از ایران رفت و این می‌تواند برای پرسپولیس به لحاظ مالی کمک بزرگی باشد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تمرین آخر پرسپولیس قبل از بازی این تیم با مس رفسنجان درحالی برگزار شد که نبیل باهویی غیبت داشت و عجیب اینکه سایت باشگاه پرسپولیس اصلا اشاره‌ای به این مساله نکرد و گل‌محمدی نیز در نشست خبری پیش از مسابقه در اعلام غایبان تیمش حتی از مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی نام برد اما اشاره‌ای به باهویی نکرد. بی‌توجهی‌ای که نشان می‌دهد سرمربی پرسپولیس از قرار معلوم به‌طور کل قید نبیل را زده است.

 نکته دیگر در مورد این بازیکن این است که گویا او با مصدومیت کهنه از ناحیه همسترینگ مواجه است و هر چند هفته یک‌بار به‌خاطر این درد یکی، دو هفته‌ای در تمرینات گروهی شرکت نمی‌کند.مساله‌ای که باعث‌شده نبیل از نظر بدنی نتواند خودش را به سطح همبازیانش برساند.

 همان‌طور که پیش از این اشاره داشتیم قرارداد مالی سنگین او با باشگاه پرسپولیس همراه با عملکرد نه‌چندان قابل‌قبولش در این تیم باعث شده که یحیی تصمیم بگیرد برای او در نیم‌فصل جانشین بیاورد. درواقع خروج نام نبیل از لیست پرسپولیس مبلغ قابل‌توجهی (حدود 13 تا 15) میلیارد تومان از سقف قرارداد این باشگاه کم خواهد کرد و این مساله به یحیی کمک می‌کند که بتواند مهاجم دیگری را به لیست تیمش اضافه کند.