جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

دنیای توپ گرد

از مشتری جدید مهدی طارمی گرفته تا بازتاب استعفای مورایس در پرتغال گذری و نظری است که توجه دوستداران فوتبال را جلب می کند.

سه میلیون یورو دستمزد طارمی

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مهدی طارمی را باید بازیکن جدید اینتر دانست. مهاجم ایرانی روزهای پایانی حضورش را در تیم پورتو سپری می‌کند و پیوستنش به اینتر قطعی است.

طارمی توافق اولیه با نراتزوری داشته و بر این اساس با قراردادی دو ساله به ارزش سه میلیون یورو پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد. او در این فصل برای پورتو در ۲۴ بازی شش گل زده و چهار پاس گل مهیا کرده است.

چند تیم از لیگ حرفه‌ای عربستان هم خواستار به خدمت گرفتن طارمی بودند ولی او تصمیم گفت در اینتر به فوتبالش ادامه دهد.

بازگشت رافائل سیلوا

تیم فوتبال استقلال در پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر به قهرمانی رسید. طبق برنامه‌ای که جواد نکونام برای تیمش در نظر گرفته، این تیم در تعطیلات وارد نقل‌وانتقالات خواهد شد. سرمربی آبی‌ها بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه ارائه کرده است.

رافائل سیلوا، مدافع فصل گذشته استقلال، یکی از بازیکنانی است که زمزمه حضور دوباره‌اش در این تیم شنیده می‌شود. او قرار است پس از توافق با مسئولان استقلال هفته آینده راهی تهران شود.

دور جدید تمرین‌های استقلال اواخر هفته آینده آغاز خواهد شد.

آبولا و مربی سپاهان

جدایی مورایس از سپاهان در خارج از کشور بیشتر از فوتبال داخلی بازتاب داشت.

پایگاه خبری آ بولا در خبری به این موضوع پرداخت و نوشت: مورایس دیگر سرمربی سپاهان نیست. استعفای این مربی پس از سومین شکست متوالی در لیگ برتر ایران و از سوی منوچهر نیکفر اعلام شد.

پایگاه خبری «Diário de Transferências» هم نوشت: مورایس از هدایت تیم سپاهان کناره گیری کرد.

رسانه پرتغالی «zerozero» هم نوشت: سرمربی سپاهان پس از کسب سومین شکست خود در لیگ برتر ایران از این تیم برکنار شد.