دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه
دیدار جامعه ورزش با رئیس سازمان برنامه و بودجه

همه منتظر یک نشست

جامعه ورزش کشور شامل برخی از قهرمانان آسیا و المپیک و تعدادی از روسای فدراسیون ها  برای بیان دغدغه‌ها و مشکلات ورزش با حضور در سازمان برنامه و بودجه با دکتر داود منظور دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در این دیدار که تعدادی از قهرمانان و روسای فدراسیون ها  حضور داشتند، هریک به بیان نقطه نظرات پرداختند. در ابتدای نشست برنا فیروزی ضمن تشکر از دکتر منظور بابت تشکیل این نشست گفت: جمع حاضر چکیده‌ای از افتخارآفرینان و قهرمانان ورزش کشور هستند و بسیاری از دوستان دیگر نیز به دلیل حضور در اردوها نتوانستند حضور پیدا کنند.

رؤساي فدراسيون هاي ورزشي حاضر در اين ديدار نكات اساسي را در باره ضرورت توجه بيشتر به ورزش و به ويژه تأمين مالي و بودجه اي آن متناسب با نياز ورزش در ابعاد همگاني، قهرماني، و فرهنگي بيان كرده اند.

بايد منتظر نتايج اين ديدار و تأثير آن در نگاه سازمان برنامه و بودجه نسبت به ورزش و ارتقاء جايگاه و اولويت ورزش در برنامه و بودجه كشور باشيم. اگر اتفاق محسوسي در اين باره رخ نداد، نتيجه كلي اين ديدار را مي توان در همين عكس يادگاري خلاصه كرد. اميدواريم كه اينگونه نباشد.