جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

تردید سرلک مقابل درخواست ملوان

با وجود درخواست ملوانی‌ها برای جذب سرلک اما این بازیکن برای ترک پرسپولیس تردید دارد.

به گزارش البرزورزشی:بر‌اساس اعلام حسین زاهدی، معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا، بازیکنانی که از طرح معافیت ۲۸ و ۳۰ ساله استفاده کرده‌اند می‌توانند تا پایان فصل در تیم‌شان بمانند. این خبر به میلاد سرلک این امیدواری را داد که می‌تواند تا پایان فصل برای پر‌سپولیس بازی کند اما برای فصل بعد او قطعا باید سرباز شود.

در همین راستا با‌خبر شدیم که ملوانی‌ها به سرلک پیغام داده‌اند برای نقل و انتقالات زمستانی او را می‌خواهند تا بتواند خدمتش را در این تیم سپری کند اما اگر بخواهد در پایان فصل جدا شود برای تابستان هیچ تضمینی برای جذب او نمی‌دهند.

 از این جهت که در تابستان نزدیک به 40 بازیکن لیگ برتری سرباز شده و همه آنها خواستار حضور در ملوان خواهند شد، در‌حالی‌که این تیم فقط می‌تواند هفت بازیکن لیگ برتری جذب کند و بقیه نفرات باید برای خدمت سربازی راهی تیم‌هایی مثل فجرسپاسی، عقاب یا نیروی زمینی شوند. چنین مساله‌ای باعث شده که سرلک برای ماندن در پرسپولیس یا رفتن به ملوان دچار تردید شود.

 سرلک بدون شک پولی که در پرسپولیس می‌گیرد را در ملوان ‌نخواهد گرفت. آنچه مشخص است اینکه سرلک باید ظرف یک هفته آینده تکلیف خود را مشخص کند تا بتواند برای اول بهمن ماه به خدمت اعزام شود.