جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

ابراهیمی:پرسپولیس باید با پیروزی نیم فصل را تمام کند

ناصر ابراهیمی مربی اسبق پرسپولیس در ارتباط با بازی پرسپولیس با مس رفسنجان معتقد است همیشه در زمان مربیگری‌اش توصیه خاصی برای بازیکنان تیمش مقابل تیم‌های پایین جدولی و به نوعی بحران‌زده داشته که نباید چنین تیم‌هایی را دست‌کم بگیرند چون پخش مستقیم و بعضی از موارد دیگر موجب می‌شود آنها بازی کاملاً متفاوتی نسبت به بقیه دیدارهای‌شان مقابل پرسپولیس ارائه دهند.

ابراهیمی در ادامه در خصوص نتیجه بازی گفت:

پرسپولیس در آخرین بازی‌اش در نیم فصل نباید بازنده شود. شاید بعضی‌ها تصورشان این باشد که پرسپولیس فقط باید برنده شود و حتی مساوی هم به درد این تیم نمی‌خورد اما به نظر من پرسپولیس نباید به هیچ‌وجه بازنده شود چون اگر بازنده شود سه امتیاز عقب می‌افتد، در حالی که در صورت تساوی فقط دو امتیاز عقب خواهد افتاد. جمع کردن امتیازها حتی به کمترین شکل آن هم می‌تواند در پایان فصل به سود پرسپولیس تمام شود، هر چند پرسپولیس اینقدر توان دارد که اگر از همه پتانسیل بازیکنانش بهره ببرد و اتفاق خاصی هم در بازی رخ ندهد حتماً قادر خواهد بود در بازی آخرش هم با برد به کارش پایان دهد.

به نظرم پرسپولیس باید حداقل 6-5 بازیکن خوب را به خدمت بگیرد تا مانند زمان ما، تیم و خصوصاً نیمکت تیم پر و پیمان شود. مسلماً اگر چنین حالتی در تیم اتفاق بیفتد با رفتن یک یا دو بازیکن ترس بر تیم حکمفرما نخواهد شد. نکته دیگر اینکه بازیکنان تیم باید توانایی بازی در چند پست را داشته باشند چرا که در این صورت شرایط به لحاظ فنی و تاکتیکی بسیار خوب خواهد شد.

وی در مورد جدایی عمری از پرسپولیس گفت:محمد عمری جوان خوبی است و در تیم امید پرسپولیس رشد کرد و در تیم بزرگسالان خودش را نشان داد. هر بازیکنی ارزش خودش را دارد اما به نظرم هستند بازیکنان و جوانانی که بتوانند جای عمری را پر کنند.

گفتگو:اکبرعزیزی