جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

تصمیم عجیب قلعه‌نوعی در مورد مدافع جوان!

بی‌توجهی امیر قلعه‌نوعی به مدافع شایسته و جوان فوتبال کشورمان بسیار عجیب است.

به گزارش البرزورزشی:در بین اسامی مدافعان دعوت‌شده به تیم ملی نام سامان فلاح، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و سید‌مجید حسینی به چشم می‌خورد. در این بین اگر مرتضی پورعلی‌گنجی مصدوم نبود قطعا به‌جای فلاح در این لیست دیده می‌شد. در اردوی‌های اخیر تیم ملی قلعه‌نویی، دانشگر، قربانی، سهرابیان و حزباوی را هم در این پست دعوت کرد که در نهایت نام هیچ یک در لیست نهایی دیده نشد.

 اوج بدسلیقگی سرمربی تیم ملی در این پست بی‌توجهی به حزباوی است. مدافع جوانی که بعد از درخشش در تیم جوانان ایران و همراه با فولاد در لیگ قهرمانان آسیا توجه قطری‌ها را به خود جلب کرد و به تیم السد پیوست. او با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور موثری داشت تا تجربه لازم و بین‌المللی را برای حضور موفق در تیم ملی به‌دست بیاورد.

 نکته جالب اینکه سامان فلاح بعد از تصادفی که در آخرین روزهای سال 1401 داشت از سوی امیر قلعه‌نویی به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت نشد اما در عوض حزباوی یک پای ثابت اردوی‌های تیم ملی بود. اما در لیست نهایی به یکباره فلاح جای حزباوی را گرفت آن هم در سرایطی که طی فصل جاری لیگ برتر یا در ترکیب گل‌گهر نبود یا عملکرد خوبی از خود نشان نداد. ضمن اینکه فلاح هنوز نتوانسته به روزهای اوجش که مربوط به دوران قبل از تصادفش بود برگردد!

این قبیل اتفاقات شاید باعث شود قطری‌ها برای تغییر ملیت حزباوی و امثال او دوباره خیز بردارند. ناگفته نماند کنعانی‌زادگان در نیم‌فصل سپری‌شده از لیگ عملکرد خوبی در ترکیب پرسپولیس نداشت تا حدی که یحیی در دو بازی آخر تصمیم گرفت او را نیمکت‌نشین کند. البته کنار گذاشتن این بازیکن از لیست تیم ملی شاید کمی شهامت و اقتدار می‌خواست. حتی دانشگر و قربانی به خاطر عملکرد خوب‌شان در سپاهان می‌توانستند در این لیست باشند.