جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

جهانبخش شایعه، ابراهیمی شاید برای خداحافظی!

علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش، امید نورافکن، احسان پهلوان،مجید حسینی، اللهیار صیادمنش و امیرحسین حسین‌زاده، نفراتی هستند که نام آنها در فهرست بازیکنان مد نظر سرمربی استقلال به چشم می‌خورد.

همه این نفرات با باشگاه‌های خود قرارداد دارند و مدیران استقلال علاوه بر آنها، باید باشگاه‌های بازیکنان را هم راضی کنند.

نگاهی به شرایط این نفرات نشان می‌دهد استقلال کار دشواری برای جذب آنها دارد.

از طرفی تیم فوتبال استقلال درحالی شب گذشته دیدار پایانی نیم‌فصل را با برتری پشت سر گذاشت که از حالا گمانه‌زنی‌ها برای تقویت این تیم در نیم‌فصل آغاز شده است. این درحالی است که برخی رسانه‌ها شب گذشته از یک لیست عجیب از سوی نکونام با حضور پرشمار تعدادی از ستاره‌های ملی‌پوش و لژیونرها خبر دادند. با این حال از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که فارغ از لیست اشاره شده، نام امید ابراهیمی برای بازگشت به جمع آبی‌ها در این لیست قرار گرفته و این احتمال وجود دارد تا فرمانده خط میانی سابق آبی‌ها دوباره به این تیم برگردد. اما این صحبتها در حد شایعه است زیرا ابراهیمی با اینکه هافبک خوبی است اما سن بالایی دارد و بازگشتش به استقلال بیشتر شبیه خداحافظی با پیراهن این تیم است.

در مورد جهانبخش نیز شرایط متفاوت است مدیر برنامه این بازیکن اعلام کرده است:

مذاکره‌ای از جانب باشگاه استقلال با من نشده است. تمرکز علیرضا در حال حاضر صددرصد روی همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا 2023 است و در رده باشگاهی هم تنها روی فاینورد تمرکز دارد.

علیرضا به دنبال این است که فصل را با فاینورد به پایان برساند و  قصد دارد همچنان در خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد و فوتبال اروپا اولویت او خواهد بود.

البته که مشخص بود این بازیکن راهی به استقلال ندارد و صحبتها در حد شایعه ای بزرگ است و این بازیکن ترجیح می دهد در لیگهای گمنام بازی کند تا اینکه به حضور در استقلال و لیگ ایران پاسخ مثبت بدهد و نکونام این موضوع را به خوبی می داند.

گزارش:سوده رحمانوند