یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه

تاج: سه خبرنگار برتر به AFC معرفی می‌شوند

رییس فدراسیون فوتبال در مراسم اختتامیه کلاس زبان تخصصی ویژه خبرنگاران دقایقی را سخنرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ مهدی تاج در اختتامیه نخستین دوره زبان تخصصی ویژه خبرنگاران فوتبال‌نویس، اظهار داشت: در ابتدا فوت ملیکا محمدی را تسلیت می‌گویم. در وصیت‌نامه این خانم آمده که دلم می‌خواست یک بار در ورزشگاه آزادی بازی کنم و فردا مراسم تشییع وی در این استادیوم برگزار می‌شود. اختتامیه نخستین دوره کلاس‌های زبان تخصصی فوتبال گار بسقرار خوبی است که فدراسیون انجام داده است.

وی افزود: خود من نقشی در خبرنگاری دارم و به نوعی خبرنگار هستم. در روزنامه دنیای اقتصاد فعال بودم و قبل از آن هم جهان فوتبال را راه‌اندازی کردم. همین جا یاد و خاطره بزرگان این عرصه از جمله اردشیر لارودی را گرامی می‌دارم. آموزش این ۷۰ نفر خبرنگار در ۱۸ ساعت و حدود یک ماه طول کشید. فروردین سال آینده هم این کلاس ادامه می‌یابد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ۳ نفر از متخصصان این جمع را به  AFC معرفی می‌کنم. بنای من این نیست رسانه‌‌ای انتقاد نکند زیرا سازمان یا موسسه یا فردی که مورد انتقاد قرار نگیرد، مورد احترام هم قرار نمی‌گیرد اما همه عزیزان باید یک جمله را در رسانه ملاک عمل قرار بدهند و آن هم این است که حتی مجرمین را سرزنش نکنید زیرا چه بسا اگر خودتان در همان موقعیت بودید، همان کار را انجام بدهید.

تاج در ادامه به ارائه توضیحاتی درباره قانون سقف بودجه و لزوم حمایت از تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا پرداخت.

در این مراسم که به همت روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد، مهدی تاج رئیس، مهدی نبی نایب رئیس اول، احسان اصولی سخنگو و عضو هیات رییسه، هدایت ممبینی دبیرکل، مریم منظمی نایب رییس بانوان، طهمورث حیدری، عضو هیات رئیسه فدراسیون حضور داشتند.