دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه

آلکاراز لیست نداد

همه تصمیم‌گیری‌ها در مورد آینده تیم نساجی به بعد از بازی با فولاد موکول شده است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: سرمربی جدید تیم نساجی از مدیران این باشگاه فرصت خواسته تا با شناسایی کامل داشته‌های تیم برای نیم‌فصل دوم برنامه‌ریزی کرده و خواسته‌های خود را مطرح کند. از طرفی حدادیان به سفر رفته ولی به‌زودی به ایران برمی‌گردد تا جلسه‌ای سه‌جانبه بین او، بایندریان و سرمربی جدید برگزار شده و در مورد ادامه فعالیت تیم نساجی تصمیم بگیرند.

سعید آقایی قطعی‌ترین خرید تیم نساجی است، او در لیست مهدی رحمتی هم حضور داشت و برای نیم‌فصل به جمع بازیکنان نساجی پیوسته است. ظاهرا چند فیلم جدید از عملکرد آقایی به سرمربی جدید نساجی نشان دادند و او نیز پیوستن این بازیکن به جمع شاگردانش را تایید کرد؛ به این ترتیب همکاری آقایی و نساجی با وجود تغییر در کادر فنی بلامانع است.

مدتی بود باشگاه نساجی به‌دنبال سعید آقایی بود تا او را به تیم خود اضافه کند اما با تغییرات اخیری که در کادر فنی رخ داد این شبهه به‌وجود آمده بود که شاید سرمربی جدید آقایی را نخواهد، اما او با مشاهده بخشی از فیلم‌های بازی این بازیکن قبول کرد تا آقایی را به خدمت بگیرد.

او همچنین طی آخرین جلسه‌ای که با مدیران باشگاه داشته هیچ برنامه‌ای به آنها ارائه نداده است. آلکاراز خواسته تا بعد از بازی با فولاد به او فرصت دهند. در اصل این مربی می‌خواهد تیمش را با همه نفرات در بازی با فولاد محک بزند، عیب و ایرادها را شناسایی کرده و برطرف کند. در واقع به اعتقاد این مربی تا زمانی که او همه نفرات را در کنار هم نبیند و مشکلات را نشناسد، نمی‌تواند در مورد برنامه‌های آینده یا لیست خرید احتمالی اظهارنظر کند.