جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

موضوعی که در هیاهوی استیناف گم شد

در میان همه مشکلات و مسائلی که برای باشگاه سپاهان به وجود آمده است یک مورد بسیار مهم گم شد و تقریبا به آن پرداخته نمی‌شود.

به گزارش البرزورزشی:در بحبوحه آرای کمیته استیناف مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرعه‌کشی شد و سپاهان به‌عنوان میزبان دور رفت باید مقابل الهلال به میدان برود. حساسیت این بازی در شرایطی که سپاهان با ممنوعیت‌های میزبانی مواجه بود بیش از پیش نمود پیدا می‌کند.

 با توجه به اینکه طبق رای AFC محرومیت سوم تیم سپاهان تعلیقی است شاگردان مورایس این شانس را دارند تا در ورزشگاه نقش جهان میزبان الهلال بوده و از امتیاز میزبانی خود بهره ببرند اما بازی در نقش جهان به شرط تغییر شرایط و هماهنگی با استانداردهای AFC ممکن است.

 از این رو طی هفته‌های اخیر باشگاه سپاهان با مدیریت جدید رایزنی‌های بسیاری را انجام داد تا بتواند میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را به اصفهان بازگرداند.

با توجه به هزینه‌ای که از بیت‌المال برای ساخت ورزشگاه نقش جهان صرف شده است، این حق مردم اصفهان است که از میزبانی بهره برده و شاهد تماشای بازی تیم‌شان در ورزشگاه خانگی خود باشند.

 در راستای همین موضوع باشگاه سپاهان تلاش کرد تا با کمک مسئولان شهری استانی و امنیتی مشکلات پیش‌رو را برطرف کرده و سوء‌تفاهم‌ها را کنار بزند.

 از این رو به نظر می‌رسد تلاش‌ها در حال نتیجه دادن است و این احتمال وجود دارد تا با مساعدت مسئولان مربوطه در راستای احترام به حق مردم اصفهان موانع از پیش‌رو برداشته و این بازی ضمن حفظ ارزش‌های مردم ایران به بهترین شکل ممکن در اصفهان برگزار شود.