جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

همه می‌خواهند به ملوان بروند

رقابت بازیکنان سرباز برای پیوستن به ملوان باعث شد تا تارتار فقط به دنبال ستاره‌های لیگ باشد.

به گزارش البرزورزشی:سازمان نظام وظیفه تقریبا سه ماه پیش بود که به فدراسیون‌های فوتبال، والیبال و بسکتبال نامه زده و اعلام کرد بازیکنان سربازی که تحصیل نمی‌کنند و با مجوزهای سال 97 این سازمان در حال بازی در لیگ برتر این رشته‌ها هستند، مجوز‌هایشان تا پایان سال اعتبار خواهد داشت و قابل تمدید نخواهد بود.

 در این میان این فدراسیون‌ها با همکاری وزارت ورزش از نظام وظیفه خواسته‌اند که این مجوز‌ها حداقل تا پایان فصل مسابقات لیگ برتر تمدید شود و احتمال اینکه این اتفاق رخ دهد نیز زیاد است، اما در لیگ برتر فوتبال نزدیک به 40 بازیکن هستند که با این مجوز‌ها در حال بازی هستند.

ملوان در حال حاضر در لیست بزرگسال خود پنج جای خالی دارد و شرایط مالی و امکاناتی‌اش از هر زمان دیگری بهتر است. در همین راستا بازیکنان سرباز شاغل در لیگ بسیار مشتاق هستند که در همین زمستان راهی این تیم شوند. شاخص‌ترین این نفرات میلاد سرلک، محمد عمری، محمدرضا خالدآبادی و محمد فرعباسی هستند که در تلاشند زودتر انتقال خود به ملوان را نهایی کنند. البته مهدی تارتار از بین فرعباسی و خالدآبادی یکی را می‌خواهد و احتمال اینکه دروازه‌بان ذوب‌آهن که شاگرد سابقش بوده را به گلر ذخیره استقلال ترجیح دهد زیاد است.

 نفراتی چون پیام نیازمند، امید نورافکن، ابوالفضل جلالی هم در پایان فصل سرباز خواهند شد که در این بین ملوان در زمستان به دنبال جلالی و نورافکن است. ملوان اگر بتواند نفرات مدنظرش را از بین بازیکنان نامبرده به خدمت بگیرد، در نیم‌فصل دوم یکی از تیم‌های مدعی برای کسب سهمیه و شاید حتی قهرمانی خواهد بود.