جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
نکونام اینبار کوتاه نمی آید

لیست رسمی روی میز مدیریت!

لیست مازاد استقلال در پایان نیم فصل اول تکلیف این تیم را مشخص می کند.

استقلال که در ابتدای فصل بدون جذب نفرات مورد نظر مربی کار خود را آغاز کرد برای تقویت در نیم فصل دوم نیاز به جذب نفرات مورد نظر کادرفنی را دارد و در این میان نکونام نام چند بازیکن را در لیست مازاد قرار تاده و حتی شنیده می شود‌ که این فهرست تایید شده است.

نام بازیکنانی چون ارسلان مطهری رضا میرزایی سعید مهری و چند بازیکن دیگر شنیده می شود اما سرمربی استقلال در حال حاضر به لیست سیاه توجهی ندارد و در انتظار مشخص شدن نفرات جذبی استقلال است.

اخبار زیادی از لیست مورد نظر نکونام  به گوش می رسدنام هایی چون عزت الهی ابراهیمی نورافکن منتظر محمد وچند بازیکن دیگر  که گویا در لیست سرمربی استقلال قرار دارند اما حضور اکثر این نفرات در استقلال تقریبا محال است اما استقلال برای نیم فصل دوم به تقویت نیاز دارد و شرایط این تیم باید مورد بررسی قرار بگیرد.

گویا نکونام نام چند بازیکن داخلی را به خطیر ارائه کرده و در انتظار بررسی شرایط توسط مدیریت باشگاه است.

سرمربی استقلال اینبار برای نیم فصل دوم در مورد تقویت استقلال کوتاه نمی آید و با عدم رعایت سقف قانون و برگشتن امتیاز سپاهان و پرسپولیس قصد دارد هرطور شده شرایط برای استقلال تغییر کند و تیم در پست های مختلف تقویت شود.

نحوه برخورد و پیگیری خطیر در مورد لیست مورد نظر نکونام بسیار مهم است و در صورت ادامه روند پیش از شروع فصل سرمربی استقلال قطعا با مدیریت به مشکل خورده و حواشی آغاز می شوند اما اگر خطیر این بار بدون توجه به قانون سقف و کسر امتیاز  نفرات مورد نظر نکونام را جذب کند اوضاع برای استقلال  متفاوت پیش می رود‌و روند این تیم تغییر می کند.

گزارش: سوده رحمانوند