جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
با وجود داشتن رزومه مربیان فرانسوی و روسی

بحریه: از مربیان ایرانی استفاده می کنیم

والیبال ساحلی ایران از یک سال پیش دنبال دو مربی روسی و فرانسوی بود ولی زمان کوتاه باقی مانده تا آغاز انتخابی المپیک مجالی برای استخدام مربی خارجی نمی دهد.

مهندس غلامرضا بحریه، رئیس سازمان ساحلی در گفت و گو با البرز ورزشی با اشاره به این واقعیت که تیم ملی کشورمان نیازمند مربی خارجی است افزود: فعلا تا انتخابی المپیک امکان استخدام مربی خارجی وجود ندارد ولی در نهایت منتظر میزان حمایت این فدراسیون از کمیته باشیم در این زمینه هفته پیش رو کمیته فنی ساحلی نظرات سازنده خود را ارائه خواهند داد اما کاندیدا های مربیگری از بین مربیان وطنی خواهد بود.

بحریه با اشاره به اینکه تلاش داریم تا مناطق ساحلی جنوبی کشور همانند کیش، قشم و چابهار را دوباره سرمایه گذاری و میزبانی تیم های ساحلی راغب سازیم اضافه کرد: متاسفانه کیش تا چند سال پیش پایگاه بزرگی برای والیبال ساحلی ما بود ولی برخی از برخورد ها حامیان را ناراحت ساخته بود و ما می کوشیم که به زودی برای کیش رئیس هیاتی انتخاب کنیم.

غلامرضا بحریه درباره مسابقات انتخابی المپیک می گوید: این رقابت ها خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد و امیدوار هستیم که تا آن زمان مقدمات شرکت ساحلی بازان کشور ما در چند تورنمنت اروپایی برگزار شود.

گفت و گو: جمشید حمیدی