یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه
چرا درس نمی گیریم؟

حذف ملی‌پوش فرنگی پس از پرتاب بطری آب!

روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور، علاوه بر جنجال برادران عبدولی (سعید و کرامت) بعد از مبارزه برادر کوچکترشان علیرضا با امیر عبدی کشتی‌گیر میزبان، مبارزه علیرضا نجاتی و پویا ناصرپور هم با اتفاقات عجیبی همراه شد.

نجاتی که حمایت تماشاگران شهرش را به همراه داشت، نتوانست امتیاز پیش افتاده را حفظ کند و درحالی که پیش از مسابقات نیز از ناحیه دنده آسیب دیده بود، اسیر باراندازهای متوالی ناصرپور شده و در همین حین نیز یک بطری آب به سوی صورت ناصرپور پرتاب شد که با او برخورد کرده و منجر به آسیب دیدگی این کشتی گیر شد.

 ناصرپور در مبارزه نیمه‌نهایی با صورت بانداژ شده مقابل مهدی جواهری قرار گرفت که این کشتی به صورت یک طرفه و با نتیجه 8-صفر به سود جواهری به اتمام رسید تا علیرضا نجاتی از دور رقابت‌ها حذف شود.

خب با این حساب چرا ما از اتفاق تلخی که برای گرایی پیش آمده درس نگرفته ایم؟ کشتی گیران و کشتی دوستان برای اینکه بر مبنای عدالت و حقیقت قضاوت کنند باید پیگیر رخداد های بین المللی و اتفاقات درون مرزی در این ورزش باشند، کشتی علی رغم سنگین بودن مسابقاتش همواره به معرفت، مردانگی و رسم و رسوم پهلوانی شهرت داشته است.

گزارش: احمد دباغ