جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
بازگشت مدیران به اصل خود

استقلال در آتشی می سوزد که...

یکی از باشگاه‌هایی که در ماجرای سقف قرارداد متضرر شده استقلال است که مدیران آن با تأکید بر رعایت قانون بارها گفته‌اند نتوانستند بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب کنند.

علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال بارها تأکید کرده که این باشگاه به قانون پایبند است و به همین دلیل متضرر شده است.

نکته جالب اما اینجاست که خطیر پیش از حضور در استقلال به عنوان یکی از اعضای اصلی و تأثیرگذار کارگروه نظارت بر قراردادها فعالیت می‌کرد؛‌ چرا که وی به حقوق ورزشی آشنا بود.

حال اینکه چرا در زمان تدوین و تصویب این دستورالعمل ضمانت اجرایی در آن دیده نشده سؤالی است که باید مسئولان کارگروه و البته فدراسیون به آن پاسخ دهند.

آنچه اما مشخص است اینکه خطیر امروز در مقام مدیرعامل باشگاه استقلال در آتشی می‌سوزد که خودش پیش از فصل آن را روشن کرده بود.

استقلالی ها اعتقاد داشتند که با کسر یک امتیاز اتفاق خاصی رخ نمی دهد اما استقلال حتی چند بازیکن مورد نظر نکونام را نیز به دلیل رعایت سقف قرارداد نتوانست جذب کند تا سرمربی این تیم با بازیکنانی از لیست مازادش به کار ادامه دهد اما در حال حاضر تیمهایی که سقف را رعایت نکرده و بازیکنان گران قیمت بسیاری را جذب کردمد با بازگشت امتیازاتشان در کورس رقابت ماندند و آب از آب تکان نخورد.

سوال اینجاست که چرا از ابتدا این قانون وضع شد که در نهایت مسئولان تصمیم خود را نیز واو کرده و به همان نقطه ای برسند که در آن قرار داشتند!

گزارش: سوده رحمانوند