جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

شاگردان گل محمدی به دنبال پیروزی پرگل هستند

پرسپولیس فردا یک بازی عقب افتاده از هفته یازدهم مقابل نساجی مازندران برگزار خواهد کرد و امید زیادی دارد تا با پیروزی در این مسابقه 29 امتیازی شده و به استقلال برسد اما برای عبور از این تیم و رسیدن به رده دوم کار سختی خواهد داشت.

برای پرسپولیس بهترین حالت این است که در بازی پنجشنبه مقابل نساجی پیروز شود و سپاهان در سیرجان امتیاز از دست بدهد. در این صورت سرخ‌ها می‌توانند این فاصله امتیازی را با صدرنشین کمتر کرده و البته به استقلال برسند اما عبور از تیم نکونام مستلزم این است که سرخ‌ها در این مسابقه حداقل با اختلاف 5 گل مقابل نساجی پیروز شوند که با وجود شرایط خط حمله تیم یحیی گل‌محمدی، این اتفاق بعید به نظر می‌رسد.

تفاضل گل پرسپولیس در حال حاضر 8 است و استقلال 13. چنانچه پرسپولیس با اختلاف 5 گل حریف خود را شکست دهد، در امتیاز 29 با استقلال برابر خواهد شد اما به خاطر گل زده بیشتر می‌تواند به رتبه دوم جدول برسد.

نکته جالب اینجاست که باشگاه پرسپولیس استقبال جالبی از این بازگشت امتیاز نداشت و تا ساعتی بعد از اعلام رأی نیز خبر این رأی در رسانه باشگاه دیده نمی‌شد تا مشخص شود پرسپولیسی‌ها بیشتر از اینکه منتظر بازگرداندن رأی خودشان باشند، منتظر کسر امتیاز از استقلال هستند که شاید پنجشنبه با رأی کمیته انضباطی اتفاق بیفتد اما با ادله‌ای که کمیته استیناف دارد، چنانچه این اتفاق بیفتد آن امتیازها هم برگردانده خواهد شد.

گزارش: اکبر عزیزی