جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
دنیای توپ گرد

آبولا و مهدی طارمی

اخبار کوتاه و نگاهی گذرا به رویداد های دنیای توپ گرد توجه ما را بار دیگر به مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو جذب کرد و نیز دو خبر کوتاه دیگر که می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: نشریه آبولا پرتغال خبر داد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو تا بازی با بواویشتا در پرتغال می ماند و بعد از آن راهی کشورش می شود تا به اردوی تیم ملی ایران ملحق شود.

دیدار پورتو با بواویشتا در هفته شانزدهم لیگ برتر پرتغال در تاریخ 16 دی به مصاف هم می روند.

طارمی قرار است بعد از این بازی به تهران برگردد تا به جمع شاگردان قلعه نویی ملحق شود و خود را برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا 2023 قطر آماده کند.

جدایی مربی نساجی از قایم شهر

وحید رضایی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران که از نیمه‌های نیم فصل اول به جمع دستیاران سید مهدی رحمتی (سرمربی سابق نساجی) اضافه شده بود پس از استعفای رحمتی از این تیم و روی کار آمدن لوکاس آلکاراز از جمع اعضای کادر فنی این تیم جدا شد.

رضایی از امروز در تمرینات نساجی حضور پیدا نمی‌کند.

تیم نساجی فردا پنج‌شنبه ۷ دی در دیداری معوقه از هفته یازدهم رو در روی پرسپولیس قرار می‌گیرد.

خالدآبادی و خدمت سربازی

از گوشه کنار شنیده ایم که دروازه بان استقلال که ابتدای لیگ بیست و سوم به جمع شاگردان جواد نکونام ملحق شد، حالا با قوانین جدید، باید به سربازی برود و مدتی از استقلال دور باشد.

ظاهرا محمدرضا خالدآبادی تصمیم گرفته دوران خدمت خود را در ملوان سپری کند و زیر نظر مهدی تارتار فوتبال خود را دنبال کند و پس از پایان خدمت، به استقلال بازگردد.

گفتنی است خالدآبادی یکی از استعدادهای برتر لیگ بیست و دوم بود و درون دروازه هوادار و تیم ملی امید درخشید اما در لیگ بیست و سوم نیمکت نشین سیدحسین حسینی است.