جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

مدیریت استقلال بالاتر از خطر!

همه باشگاه ها یک طرف دو باشگاه سرخابی یک طرف دیگر.

بیشترین انرژی وزرای ورزش را از مسئولان می گیرند . در حالی که باشگاه های بخش خصوصی و حتی دولتی خوب یا بد توسط هیات مدیره های هدایت می شوند پرسپولیس و استقلال به دلایل مختلف ازجمله داشتن هواداران پرشمار از جمله ایران و حتی جهان حساسیت برانگیز است.

به همین دلیل وزرای ورزش پی همه مشکلات را به تن مالیده اند تا این دو باشگاه و طرفدارانشان را از دست ندهند اما عجیب اینکه در دوره های گذشته مدیران عامل و ایضا اعضای هیات مدیره این دو باشگاه به صورت سفارشی و ویژه انتخاب می شدند و به دلیل نداشتن مدیریت بایسته گره ای بر گره های دیگر افزوده اند اگرچه رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها به تازگی وعده ی واگذاری این دو باشگاه را داده است اما درباره اتفاقات اخیر باشگاه استقلال قید فوریت ضروری می نماید چرا که جعل امضای یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال از سوی سرپرست مدیرعاملی باشگاه نوعی جعل و سوء استفاده از موقعیت محسوب می شود و باید با آن برخورد قانونی کرد.

هرچند که در این بین برخی ها به دلایل حفظ منافع مادی خود سعی کرده اند که از صداقت تماشاگران چند میلیونی استقلال برای پوشاندن حقایق سوء استفاده کنند ولی حتم داریم که استقلالی ها در سراسر کشور هرگز با اعمال رفتار های خلاف و استفاده از سربرگ وزارت ورزش موافق نبوده و نخواهند بود.

استقلال از دیرباز به دست مدیران مدبر و صاحب اعتبار اداره می شد اما امروز که چنین اتفاق تاسف باری رخداده سازمان بازرسی، حراست وزارت ورزش و دستگاه قضایی آستین همت بالا بزنند و برای ایجاد جوی سالم و سازنده در دو باشگاه معتبر و مردمی به ویژه استقلال اقدامات اساسی به عمل آوردند.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی