جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

رضاییان: مثل برخی خلاف قانون عمل نمی‌کنیم

تیم فولاد ‌خوزستان مدتی است که با تغییرات پیاپی مدیریتی روبه‌رو می‌شود.

تقریبا می‌توانیم ادعا کنیم که در این باشگاه کمتر مدیرعاملی بیش از یک‌فصل دوام آورده است. به‌هر‌حال بعد از نارضایتی هواداران تیم فولاد از عملکرد مدیریت و انتقادهای پیاپی که از او داشتند، شرکت فولاد و مدیران بالادست آن به این نتیجه رسیدند که نیاز به یک تغییر اساسی در مدیریت باشگاه فولاد حس می‌‌شود.

بهرام رضاییان، مدیرعامل جدید که البته با عنوان سرپرستی مدیرعامل بر مسند کار نشسته است در مورد شروع کارش در باشگاه فولاد به البرز ورزشی گفت: مدتی از باشگاه لیگ برتری دور بودم. تقریبا می‌توانم بگویم فاصله گرفته بودم اما دوست دارم همچنان در این بخش فعالیت کنم. از این رو با لطف دوستان فعلا مسئولیت باشگاه فولاد را برعهده گرفتم. تجربه همکاری با یک باشگاه فولادی را نداشتم اما براساس تجربیات قبلی مدیریت در یک باشگاه، فوتبال را به‌خوبی درک می‌کنم. به‌هر‌حال این انتقال کار یک‌شب نیست و قرار است به فولاد کمک کنم. می‌دانم این باشگاه مشکلات زیادی دارد که امیدوارم با مسئولان پرتلاشی که در این باشگاه وجود دارد و حمایت‌های کارخانه به بهترین شکل عمل کنیم. تیم نیاز به حمایت دارد و من همه تلاشم را می‌کنم تا با توجه به اختیاراتی که دارم شرایط خوبی برای بازیکنان و کادر فنی فراهم کنم. امیدوارم در ادامه روند بهتری را در پیش بگیریم و درنهایت هواداران از عملکرد فولاد راضی باشند.

 سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد در  مورد بدهی ۲۳ میلیاردی باشگاه به ما گفت: از بدهی ۱۳ میلیاردی بی‌خبرم. من تازه آمدم و باید این موارد را بررسی کنم البته این بدان معنی نیست که هیچ اطلاعاتی نداشتم، بلکه روی موضوع اشراف ندارم. می‌دانم پرداخت نکردن این نوع جریمه‌ها عواقب دارد. به‌هر‌حال از شرایط بی‌خبر هم نیستم اما باید همه چیز بررسی شود.

وی در پاسخ به این سوال که محدودیت سقف قرارداد‌ها نیز مشکل جدی این تیم است و با توجه به تسویه با منصوریان سقف را رد می‌کنید، گفت: با منصوریان تسویه‌حساب شده او پولش را گرفته و با حدود ۶۰ درصد رضایت داد و جدا شد. فقط دو نفر از همکاران او باقی مانده‌اند که آنها نیز به‌زودی تسویه می‌کنند.

رضائیان در مورد یارگیری در نیم فصل مسابقات تاکید کرد: بدون شک باید جلسه‌ای با سرمربی تیم داشته باشم؛ چراکه در مورد موارد متعددی باید با هم گفت‌وگو کنیم. البته پیش از این او را دیدم و به شکل مختصر صحبت کردیم، اما لازم است تا نشستی مفصل با هم داشته باشیم به همین دلیل زمان جلسه را به بعد از بازی با نساجی موکول کردم؛ در این جلسه از مارتینز برای ادامه فعالیتش برنامه می‌گیریم و در مورد لیست احتمالی او نیز صحبت خواهیم کرد.

 وی در  مورد سقف بودجه و قرارداد بازیکنان گفت: در هر صورت ما نمی‌خواهیم قانون را زیر پا بگذاریم از این رو باید به شکلی کار کنیم که در چهارچوب قانون عمل کرده باشیم‌. بدون شک راهکار وجود دارد تا به بهترین شکل ممکن و رعایت عدالت بتوانیم بدون هیچ شک و شبهه‌ای از پس این مشکل بربیایم. قطعا از راهکارهایی استفاده می‌کنیم که خلاف قوانین نباشد.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی