جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
آب پاکی فدراسیون روی دست قلعه نویی

تیمهای بزرگ به ایران نمی آیند!

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران که درخواست خود برای برگزاری بازی دوستانه‌ای را در تهران قبل از اعزام به قطر داده بود با پاسخ بخش بین‌الملل فدراسیون در خصوص نبود حریف مناسب از قاره آفریقا و همچنین درخواست‌های عجیب مالی دو تیم دیگر این قاره دریافت کرد.

از این رو احتمال برگزاری بازی دوستانه تیم ملی ایران مقابل تیمی از قاره آفریقا قبل از آغاز جام ملت‌ها تقریبا صفر است تا ملی‌پوشان فوتبال ایران آخرین بازی دوستانه را مقابل اندونزی ۱۹ دی ماه در قطر برگزار کنند.

با این حال کادر اجرایی تیم ملی ایران جلسات خود با ارکان مدیریتی فدراسیون نظیر مهدی محمدنبی و مهدی تاج را ادامه می‌دهد تا در خصوص جزئیات اردوی پایانی و همچنین نحوه سفر به قطر برنامه‌ریزی نهایی صورت پذیرد.

پیش از این قرار بود تیم ملی با دو تیم قدر بازی برگزار کند مه اندونزی جزو آنها نبود اما شرایط برای طوری پیش رفته که هیچ یک از خواسته های سرمربی تیم اعمال نشد و گرانی و درخواست بالای تیمها برای بازی با تیم ملی ایران اوضاع را تغییر داد.

قلعه نویی در این مورد بسیار دلخور و عصبی است و اعتراض خود را اعلام کرده اما مدیران راهی برای جلب رضایت سرمربی تیم ندارند و تیم ملی تنها شرایط بازی با اندونزی را دارد که اصلا حریف قدر و مورد نظر قلعه نویی برای محک اعضای تیمش نیست.

گزارش: سوده رحمانوند