جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
روز های پرترافیک تنیس ایران

کشاورز: رویداد های مهمی را پیش رو داریم

تنیس ایران روز های پرترافیکی را پشت سر می گذارد و در این بین جزیره زیبای کیش به عنوان قطب جاذب راکت به دستان ایران و جهان است.

جام حذفی باشگاه های کشور به صورت تیمی به دوران پایانی رسیده است تا تنیسور های کشورمان پیش از تور جهانی به مرز آمادگی برسند.

شاهرخ کشاورز، دبیرکل فدراسیون تنیس با اعلام این مطلب به البرز ورزشی گفت: تور جهانی تنیس با جایزه 30 هزار دلار از روز 13 دی ماه در کیش آغاز خواهد شد و پیش بینی می کنیم که بین 18 تا 20 کشور در این رقابت ها حضور پیدا کنند.

کشاورز که از سوی فدراسیون جهانی به عنوان مدیر مسابقات یادشده انتخاب شده است برگزاری این تور را نقطه عطفی برای تنیس ایران در سطح بین المللی می خواند. وی درباره میزبانی ایران از تیم استونی در چارچوب جام دیویس کاپ دوم نیز گفت: اتفاق ارزشمندی است که ایران موفق شد بعد از 58 سال میزبان یک تیم اروپایی باشد، رقابت با این تیم در سالن شهید شیرودی تهران برگزار خواهد شد و استونیایی ها طی روز های 13 و 14 بهمن ماه رو در دوی راکت به دستان ایرانی قرار خواهند گرفت. در مجموع 90 روز ملی پوشان ایران درگیر مسابقات مهمی خواهند شد ضمن اینکه مسابقات جهانی جوانان نیز برای اولین بار در تاریخ تنیس به ایران محول شد که این میزبانی نیز در غرب آسیا سابقه نداشته است.

دبیرکل فدراسیون تنیس درباره آماده سازی تیم ملی ایران جهت حضور در دیویس کاپ گفت: سرمربی تیم ملی آقای محمدرضا توکلی است و فدراسیون در نظر دارد ست کیچ و یک پارتنر خوب خارجی دیگر را برای تمرینات تیم ملی دعوت کند.

گفت و گو: ج - دوستدار