شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه
نخستین رویداد حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه در ورزش بانوان امروز برگزار می‌شود

شناسایی و حمایت از تیم‌های استارت‌آپی و کارآفرینان حوزه ورزش بانوان

باهدف شناسایی و حمایت از تیم‌های استارت‌آپی و کارآفرینان حوزه ورزش بانوان نخستین رویداد حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه امروز سه‌شنبه ۵ دی‌ماه در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، نخستین رویداد حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه در ورزش بانوان باهدف شناسایی و حمایت از تیم‌های استارت‌آپی، کارآفرینان وکسب‌وکارهای نوپا با همکاری «ستاد ملی نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان»، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اداره کل امور بانوان استانداری تهران، معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، و با حضور جمعی از چهره‌های برجسته جامعه علمی و ورزشی کشور در روز سه‌شنبه مورخ ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت 30: 08 الی 30: 11 در مجموعه ایوان شمس (به نشانی: تهران، تقاطع اتوبان شهید گمنام و اتوبان کردستان، ابتدای اتوبان کردستان شمال) برگزار خواهد شد.
در این رویداد، ضمن سخنرانی مسئولان ورزش کشور و جمعی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه ورزش، برترین طرح‌ها و ایده‌های دریافتی معرفی و از نفرات برگزیده تقدیر و قدردانی به عمل خواهد آمد.
حضور در مراسم برای عموم افراد (بانوان/ آقایان) آزاد می‌باشد و به عموم شرکت‌کنندگان، گواهی حضور معتبر اعطا خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ستاد به نشانی wsienc.ssrc.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۴۷۶۳۲ و ۰۲۱۸۸۷۴۷۷۹۳ داخلی ۳۰۷ تماس حاصل نمایند.