جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

شاید پرسپولیس با سپاهان وارد مذاکره شود

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی به ایستگاه‌های پایانی خود در دور رفت نزدیک می‌شود که عملکرد پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی انتقادهایی را به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که از عملکرد مدیریت در نقل و انتقالات ابتدای فصل بارها گله کرده بود جذب دو مهاجم داخلی و همچنین یک مدافع را در نیم فصل مهم توصیف کرده است.

گل محمدی برای حفظ تمرکز در تیمش خواستار پیگیری مخفیانه وضعیت عیسی آل کثیر مهاجمی که ابتدای فصل از پرسپولیس به سپاهان رفت، شده است تا شرایط را برای جذب بازیکن از زردپوشان اصفهانی بررسی کند. سرمربی سرخ‌ها زمزمه‌های پیشنهاد مخفیانه سپاهانی‌ها به گئورگی گولسیانی را نیز شنیده است اما فعلا هیچ واکنشی به آن نشان نداده است.

با توجه به اتفاقات پیش آمده، شاید مذاکرات برای نقل و انتقال دو بازیکن مؤثر در پرسپولیس و سپاهان در سکوت کامل ادامه پیدا کند.

قطعا جا به جایی هر یک از بازیکنان در نیم فصل لیگ بیست و سوم که فاصله بین تیم‌ها در بالای جدول نیز اندک است می‌تواند اتفاقات مهم و زیادی را برای  مربیان هر دو تیم رقم بزند البته پرسپولیس از جذب شهریار مغانلو نیز غافل‌نیست.