یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه

شاه محمدی: چه اشکالی دارد یکبار خودشان را مقصر بدانند

نتایج اخیر تیم پرسپولیس باعث شده است تا شاهد اظهارات متفاوت از سوی پیشکسوتان این باشگاه باشیم.

در این میان جمشید شاه محمدی ملی پوش سابق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نظریات خود را اینگونه با ما در میان گذاشت.

وقتی پرسپولیس در ۹ بازی فقط یک برد به دست می‌آورد یعنی تیم بیمار است و جدا از مشکلات روحی، مشکل فنی هم دارد، باید به هواداران توضیح داده شود نه اینکه هر فرد یا گروهی در باشگاه، از توضیح دادن شانه خالی کند، چه ایرادی دارد وقتی تیم عملکرد خوبی ندارد، حتی برای یک بار هم که شده خودشان را مقصر بدانند و عذرخواهی کنند؟

البته باید به این نکته اشاره داشت که به علت مصدومیت تعدادی از بازیکنان به یکباره دست گل محمدی خالی شد ودوری این بازیکنان در نوع نتایج بی تاثیر نبوده است.

به عنوان یک عضو از خانواده پرسپولیس تمامی ایرادات را متوجه گل محمدی نمی دانم، چون یک تیم مشمول یک مجموعه می شود. شک ندارم که پرسپولیس مجددا احیا خواهد شد،پرسپولیس از این موج  عبور خواهد کرد وامتیازهای از دست رفته جبران خواهد کرد. با جذب یکی دو بازیکن، شرایط پرسپولیس به روزهای عادی باز خواهد گشت.

متاسفانه فوتبال ما غرق در مسائل حاشیه شده است که این برای فوتبال، تیم ملی وباشگاه ها سم است. مشکل عمده فوتبال به حضور مدیران نا توان بر می گردد.برای من تعجب است که با چه متری یک نفر به عنوان مدیر عامل باشگاه انتخاب می شود.زمانی که معیاری وجود نداشته باشد مدیران برای دیده شدن مدام در مطبوعات‌ودر رسانه های تصویری حضور پیدا می کنند

آمار می گوید که فلان مدیر باشگاه از آغاز فصل فوتبال تا امروز بیش از  10 بار در تلویزیون و به صورت یک روز در میان در رسانه های نوشتاری دیده شده است آیا این جناب مدیر این مقدار کار کرده است که در مقابل آن خودش را به مطبوعات می رساند.

مدیری که در آمدش از داخل است اما در خارج هزینه می کند، کدام درد فوتبال را می تواند درمان کند.

گفت و گو: اکبر عزیزی