جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

کمیته اخلاق علیه استقلال رای صادر کرد

به دنبال درج خبر استفاده جعلی باشگاه استقلال از سر برگ های فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق به این موضوع ورود پیدا کرد و در اقدام اولیه رای موقت صادر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: بنا به پیشنهاد مورخ ۱۴۰۲/۹/۲۹ ریاست محترم دیوان تحقیقات بر جلوگیری از فعالیت تا تعیین تکلیف نهایی و صدور حکم قطعی،مستند به مواد ۲و۳و۳و۵و۹و۶۵ آیین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال، سروش مهاجری (رئیس روابط بین الملل استقلال) با دستور موقت به میزان ۲۰ روز از هرگونه فعالیت مرتبط بافوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تا تعیین تکلیف نهایی محروم خواهد بود.

جریمه امید نورافکن

خبر دیگر اینکه، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال: در خصوص استیناف باشگاه سپاهان نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت امید نورافکن به یک میلیارد ریال جریمه نقدی بدلیل رفتار توهین آمیز نسبت به تماشاگران تیم مقابل قبل از مسابقه دو تیم سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.