دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

همه جای ایران سرای من است

مردمان حق شناسی داریم، اقوام ایرانی با هر ایده و آیینی همیشه یار و یاور مسئولان مملکتی بوده و هرگز حاضر نشده اند مرعوب دسیسه ها شوند.

این روز ها هرجای وطن عزیزمان که نگاه می کنیم ترک، لر، بلوچ، گلستانی، گیلک و مازنی همه بر یکپارچگی مام وطن تاکید ورزیده اند و آنقدر در این راه صادقانه ایستاده اند که در تاریخ مثال زدنی است.

اینبار از مردم خوب و صبور دیار طلای سفید نمونه و نموداری دیگر به دست آورده ایم، پوشاندن لباس ویژه ترکمن ها به تن وزیر ورزش نوعی تقدیر از مقامات دولتی است که وظیفه ذاتی، قانونی و ملی خود را انجام می دهند و این اما خصلت ایرانیان است که همواره سپاس گذار خدمت گزاران راستین باشند.

وزیر ورزش در سفر به استان گلستان از آکادمی در حال احداث والیبال گنبد افتتاح سالنی در گلستان که 18 سال طول کشید و نیز تخصیص اعتبار 300 میلیارد تومنی برای ترکمن صحرا خبر داد. شاید شخصیتی مانند دکتر کیومرث هاشمی به خوبی بداند که استان گلستان چه خطه ای سرشار از استعداد است و چقدر جوانان محروم اما بردبار و امیدوار این دیار سبز انتظار حمایت از مسئولان را در چشم دارند.

استان های ایران امروز بیش از هر زمانی معطوف به اقدامات وزیر ورزش هستند و چه خوب که با وجود مشکلات هزار توی تنیده در تار و پود ورزش می توانیم همه جای ایران را سرای خود ببینیم.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی