جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

رضائیان: همچنان با پرسپولیس هستم

علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش تیم پرسپولیس در آستانه جدایی از پرسپولیس و پیوستن به فوتبال بلژیک قرار دارد.

بیرانوند در انتظار پایان کرونا به سر می برد؛ باید در پایان کرونا در تست پزشکی باشگاه جدیدش شرکت کند تا مراحل انتقال مسیر عادی و قانونی خود را طی کند.

دلمشغولی بیرانوند اینروزها در تعطیلی فوتبال، سر زدن به دوستان قدیم و گپ و گفت با همبازیان سابق و جدید خود است. یکی از آنها رامین رضائیان است. رضائیان هم اکنون در قطر به سر می برد و به دلیل تعطیلی لیگ ستارگان قطر در خانه تمرینات اختصاصی را دنبال می کند. بیرانوند و رضائیان در تماس تلفنی که با هم داشتند از گذشته و دوران طلایی در پرسپولیس سخن گفتند. این دو به بحث لژیونر شدن هم اشاره داشتند. رضائیان از اینکه بیرانوند به زودی به فوتبال بلژیک پیوند خواهد خورد ابراز خوشحالی داشت و گفت: باید یک روز لژیونر شد زیرا در بحث زندگی و آینده آدم ها لژیونر شدن تاثیرگذار خواهد بود اما لژیونر شدن نباید پایان زندگی ورزشی تلقی شود، من با آنکه چند سالی است از پرسپولیس دور مانده ام و فوتبال خود را دنبال می کنم، اما دلم همچنان با پرسپولیس است. خیال بازگشت به پرسپولیس را دارم اما در چه تاریخی نمی دانم. این اتفاق رقم خواهد خورد چون دوست دارم اگر قرار است روزی به فوتبال خود پایان دهم، این اتفاق در تیم پرسپولیس شکل بگیرد.

بیرانوند هم در پاسخ به رضائیان گفت: شک نکنید که من هم روزی مجددا به پرسپولیس باز خواهم گفت و وتبال خود را با پرسپولیس با پایان خواهم برد.