جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

سیف‌الله‌پور: بدون نساجی فوتبال مازندران می میرد

تصمیم مالک باشگاه نساجی برای فروش این باشگاه واکنش‌هایی را به همراه داشت.

ایزد سیف‌الله‌پور یکی از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل سابق باشگاه نساجی در خصوص تصمیم جدید رضا حدادیان برای واگذاری باشگاه به البرز ورزشی گفت: هر سال به این باشگاه قول‌هایی می‌دهند اما وقتی وارد مسابقات می‌شویم مسئولان قول‌ها را یادشان می‌رود. چندی پیش با استاندار جلسه‌ای گذاشتیم و گفتیم اگر می‌خواهید تیم راهی جام باشگاه‌ها شود به ما کمک کنید؛ قرار شد ۲۵۰ میلیارد را حدادیان بپردازد و بقیه را استانداری به ما کمک کند اما هیچگونه همکاری نکردند.

وی ادامه داد: از طرفی قرار بود ورزشگاه را آماده کنند تا ما در لیگ قهرمانان در استادیوم خودمان به میدان برویم اما فقط آن را افتتاح کرده پس از آن رها کردند. باقی ورزشگاه را حدادیان با ۲ میلیارد هزینه‌ آماده کرد. در نهایت هم ورزشگاه به شرایطی نرسید که حتی سازمان لیگ آن را تایید کند. دیگر کاسه صبر حدادیان لبریز شده است. این تیم وارش نیست نساجی است لازم است مسئولان استانی برای تیم استانشان فکری کنند.

سیف الله پور در بخش دیگری از صحبت‌هایش به ما گفت: وعده و وعید به ما زیاد دادند. قرار بود در استان یک زمین تمرینی به ما بدهند که حداقل تمرینات را در حضور هواداران برگزار کنیم اما آن را هم تحویل ندادند. فکر می‌کنند چون حدادیان وضع مالی خوبی دارد دیگر نیازی به کمک نیست.

عضو هیات‌مدیره باشگاه نساجی تاکید کرد: مال پول نمیخواهیم. از آنها در جام باشگاه‌ها انتظار کمک داشتیم اما حتی برای تماشای مسابقات هم به استادیوم نیامدند. روزی که حدادیان این تیم را رها کنند روز مرگ فوتبال مازندران است.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی