جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
جام باشگاه‌های آسیا؛

فرصت طلایی از دست رفت

پرسپولیس فرصت طلایی برای برد مقابل استقلال تاجیکستان را از دست داد. شاگردان یحیی در بیشتر بازی‌ها در وقت دوم با افت بدنی مواجه شده و قوای جسمی آنها به شدت تحلیل می رود.

پرسپولیس اگرچه با لشکر بیماران و سرما خورده ها رو به رو بود و از این بابت دست یحیی بسته بود، اما در بازی های لیگ هم دیده بودیم که آنها در نیمه دوم با افت فیزیکی مواجه می شوند.

گل کاشته ترابی همه را به برد شیرین در شهر دوشنبه امیدوار کرد. در نیمه اول برتری و ‌مالکیت توپ در اختیار پرسپولیسی ها بود.

آنها سرلک، اسماعیلی فر و زاهدی را به دلیل بیماری در نیمکت نشانده بودند. عمری، ترابی و صادقی در خط حمله عملکرد خوبی داشتند، اما در نیمه دوم ورق برگشت.

ترابی که به تازگی از کمند مصدومیت رها شده ، با افت جسمی روبرو و تعویض شد. از حرکات سرعتی و ‌پا به توپ عمری هم خبری نبود. نبیل باهویی مهاجم خارجی پرسپولیسی ها یار اضافی بود.

او در سطح محلات هم نیست و از این بابت باید به کادر فنی ایراد گرفت که چرا او را جذب کرده اند. وحید امیری هم که به میدان آمد با اولین استارت آسیب دید و بفوریت از زمین خارج شد. حضور زاهدی، سرلک و اسماعیلی فر هم از سر ناچاری بود.

تنها بازیکن ‌موثر پرسپولیس بیرانوند بود که سه موقعیت صد در صد گل را از حریف گرفت و گل مساوی حریف هم از شکاف در عمق دفاع به دست آمد و دو امتیاز حیاتی را از پرسپولیس گرفت.

باخت الدحیل به النصر هم آنها را در پایین جدول قرار داد. النصر صعود خود را قطعی کرد، اما پرسپولیس برای صعود راه سختی پیش رو دارد.

آنها یک بازی با النصر در زمین حریف دارند و در دیدار پایانی گروه باید در آزادی میزبان الدحیل باشند.

نویسنده: احمد میرزاییان