جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
شگفتی در هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان

پیروزی غریبانه ی هوران یزد

هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور با یک شگفتی همراه شد و طی آن تیم هوران یزد در ماراتن دیدنی تیم پرافتخار ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

تیم‌های مهرسان تهران، هوران یزد و فولاد مبارکه سپاهان با شکست حریفان خود در نخستین دیدارهای لیگ برتر زنان اولین پیروزی این رقابت‌ها را در کارنامه کاری خود به ثبت رساندند.

تیم سایپا تهران در هفته نخست استراحت داشت و در هفته دوم به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

نتایج کامل هفته اول لیگ برتر زنان به شرح زیر است:

مهرسان تهران 3 – مس رفسنجان صفر (25 بر 21، 25 بر 13 و 25 بر 17)

هوران یزد 3- ذوب آهن اصفهان 2 (25 بر 17، 15 بر 25، 25 بر 21، 18 بر 25 و 15 بر 13)

پیکان تهران صفر – فولاد مبارکه سپاهان 3 (20 بر 25، 18 بر 25،  12 بر 25)

بهترین های هفته نخست لیگ برتر بانوان از نگاه البرز ورزشی:

مریم کامیابی (پاسور ) – هدیه نعمتی (پشت خط زن) – رویا فرخی (مدافع وسط) فرخی که از بازیکنان بااستعداد شهر والیبال خیز گنبد است اینبار به ناچار راهی دیار مناره ها شد.

عالیه فتوحی مربی موفق هفته آغازین در اینباره گفت: تماشاگران خوبی برای دیدن مسابقه ما آمده بودند اما متاسفانه هیچ یک از مسئولان شهر ما با وجود ارسال دعوتنامه حتی خانم ها به حمایت از تیم هوران یزد نیامدند و ما  غریبانه بازی کردیم و بردیم.

برای اینکه ارزش کار این مربی جوان یزدی بیشتر نمایان شود یادآور می شویم که ذوب آهن از ملی پوشانی چون نگین شیرتری، فرزانه زارعی و ریحانه کریمی سود می برد.

تیم تازه وارد هورسان تهران نیز برای پیروزی گام نخست خود از سه زهرای پر ثمر به نام های، زهرا بخشی، زهرا صالحی و زهرا رضایی سود برد، سرمربی این تیم نیلوفر رشیدی است.

سپاهان در بازگشت مجدد به صحنه والیبال حرفه ای پیکان تهران را شکست داد. در جمع شاگردان فریبا صادقی بازیکنانی چون مهدیه رحیمی، فاطمه عنایت و فاطمه صفری بی نظیر ظاهر شدند.

گزارش: جمشید حمیدی