جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

مذاکره آنلاین با مربی نام آشنای بلغاری

سرمربی تیم والیبال مودنای ایتالیا با اشاره به این‌که والیبال ایران برای آینده خود برنامه و اهداف مشخص دارد، گفت: در فدراسیون والیبال ایران اهداف مهمتر از عکس‌های یادگاری است.

 به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در این روزها جلسات بین‌المللی مختلفی را به صورت آنلاین با افراد مختلف داخلی و خارجی برای تهیه استراتژی و انتخاب شایسته‌ترین و بهترین مربی برای تیم ملی والیبال کشورمان برگزار می‌کند تا با مشورت و مذاکره به بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی دست یابد.

رادوستین استویچف سرمربی حال حاضر تیم مودنای ایتالیا که سال‌ها پیش به منظور مذاکره و بازدید از امکانات والیبال ایران به تهران آمده بود، صبح امروز (سه‌شنبه دوم آبان) در جلسه آنلاین با محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کشورمان به بحث و تبادل نظر در خصوص انتخاب سرمربیگری تیم ملی والیبال مردان ایران پرداخت.

وی در پایان اظهار داشت: در هر صورت من بهترین‌ها رو برای تیم ملی والیبال ایران آرزو می‌کنم. من هنوز به خاطر دارم و همه جا گفتم که در اتاق رئیس فدراسیون والیبال ایران به جای عکس‌های یادگاری، اهداف و آرمان‌های والیبال ایران در جهان نصب شده است و این نشان دهنده با برنامه و هدفمند بودن این رشته ورزشی در ایران است و معتقدم شما جز افرادی هستید که به والیبال دنیا خدمت می‌کنید و تاثیر به‌سزایی در این رشته ورزشی کشورتان دارید.