جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

رضایی: قهرمانان محتاج نان شب نباشند

علیرضا رضایی در مراسم تقدیر فدراسیون کشتی از مدال‌داران کشتی در رقابتهای جهانی، گفت: فدراسیون کشتی خانه ماست و هر وقت بخواهیم می آییم و آقای دبیر را می‌بینیم. قطعا همه ما عاشق کشتی هستیم.

به گزارش البرز ورزشی؛وی خطاب به وزیر ورزش گفت: به عنوان متولی اصلی ورزش کشور با توجه به اشرافی که به همه جوانب ورزش کشور دارید، هیچ جای ورزش برای شما ناشناخته نیست. طبیعتا حمایت شما از تیم های ملی کشتی، قهرمانان و فدراسیون در فرصت باقیمانده تا المپیک می تواند اهمیت ویژه ای داشته باشد و باعث می شود بچه‌ها هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی افزود: فدراسیون وظایفش را به صورت کامل در قبال قهرمانان خود انجام می‌دهد. از شما می‌خواهم حمایت کامل داشته باشید تا قهرمانان ما فقط به فکر مدال باشند. جوایزی در نظر بگیرید که وقتی مدال المپیک می‌گیرند بتوانند آینده شان را تامین کنند. خیلی از قهرمانان سابق ما محتاج نان شبشان هستند. شما در هیات دولت حضور دارید و می‌توانید پاداشی را برای این بچه ها در نظر بگیرید تا آن ها برای آینده خود دغدغه مالی نداشته باشند. یکی از مسائلی که خیلی مهم است این است که با این حمایت می‌توانیم نوجوانان را نیز به سمت کشتی و ورزش بکشانیم.