جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
واکنش یک ملی پوش پیشین به تیم ملی بانوان

خرازی: این والیبال را تعطیل کنید

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان بعد از دو برد میلیمتری مقابل هنگ کنگ و فیلیپین گفت: این پیروزی ها نشان می دهد که شکست در برابر هندوستان اتفاقی بود.

در این زمینه دکتر مهری خرازی بازیکن سابق تیم ملی و استاد بازنشسته دانشگاه می گوید: خانم رشیدی باید می گفت که دو پیروزی به دست آمده اتفاقی بود نه باخت عجیب مقابل هندوستان چرا که مسابقات پنج گیمه می تواند شکست احتمالی یکی از تیم ها را رقم بزند.

خرازی که به همراه بسیاری از ستارگان آن دوره والیبال مانند  لیلی امامی، عذرا ملک، ژاله سید هادی‌زاده، پری فردی، مینا فتحی، روحی پندنواز، نسرین شکوفی، مهری خرازی و ماری تت کاپیتان، مدال برنز بازی های آسیایی را بعد از ژاپن و کره جنوبی به دست آورده است می گوید: به اعتقاد من فدراسیون والیبال باید تیم های ملی را تعطیل کند چرا که با این روند به جایی نمی رسد و دیدیم که با استخدام مربی خارجی نیز عمکلرد موفقی نداشتیم.

تیم ما در توپ گیری و دفاع بسیار ضعیف است و به نظر می رسد بازیکنان تیم ملی بین نظرات مربیان خارجی و مربیان وطنی سرگردان شده است البته پاسور جوان تیم ملی بد کار نکرده است اما باید سازندگی را از پایه شروع کنیم، ادعا را کنار بگذاریم و مربی خارجی بزرگ را برای تیم های پایه استخدام کنیم.

وی افزود: شنیده ام برخی مربیان مرد نیز در تمرینات حضور می یابند اما مشاهده کرده ایم که هیچ تاثیری در بهبود وضعیت نداشته اند. در والیبال بانوان باید طرحی تو دراندازیم.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب