یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه

حذف چهره های شاخص تیراندازی در باکو

در جریان مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان باکو دختران ایران در مرحله حذفی تفنگ سه ‌وضعیت رقابت کردند. چند چهره شاخص تیراندازی ایران از صحنه رقابت ها حذف شدند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: الهه احمدی و نجمه خدمتی از جمله این حذف شدگان هستند و این شاید زنگ خطری برای تیراندازی ما باشد.

در بخش اول این ماده آرمینا صادقیان در ماده ۵۸۶.۳۲ در رده پانزدهم و الهه احمدی با رکورد ۵۸۳.۲۸ در رده بیست و پنجم قرار گرفتند. در بخش دوم مرحله حذفی هم نجمه خدمتی با رکورد ۵۸۲.۱۷ در رده هفدهم ایستاد. با این نتایج هر سه نماینده ایران راهی مرحله مقدماتی شدند.

در بخش مقدماتی الهه احمدی با رکورد ۵۸۴ در رده بیستم، آرمینا صادقیان با رکورد ۵۸۰ در رده سی و هشتم و نجمه خدمتی با رکورد ۵۷۶ در رده پنجاه و هفتم ایستادند و به کار خود پایان دادند.

نهمی تفنگ سه وضعیت زنان:

تیم تفنگ سه وضعیت زنان ایران با ترکیب آرمینا صادقیان، الهه احمدی و نجمه خدمتی در بین ۲۴ تیم در رده نهم ایستاد.

تیم ملی تیراندازی ایران با ترکیب ۲۲ نفر راهی این مسابقات شده است. امروز رقابت تیراندازان ایران در ماده‌های تفنگ و تپانچه به پایان رسید. در این مسابقات شرمینه چهل‌امیرانی در تفنگ بادی زنان پنجم شد و دومین سهمیه المپیک پاریس را برای کاروان ایران دریافت کرد. هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر چهارم شد.

گلنوش سبقت‌اللهی در تپانچه بادی فینالیست شد اما در فینال به دلیل مشکل فنی از خط مسابقه کنار گذاشته و هشتم شد. او سهمیه المپیک را از دست داد.

دیگر نمایندگان تیراندازی ایران نیز در میکس تفنگ به مدال نقره و در تیم تپانچه زنان به مدال برنز رسیدند. البته در این دو بخش سهمیه المپیک توزیع نمی‌شود.

تیراندازان ایران در ماده‌های تراپ زنان و مردان و میکس تراپ از فردا در خط آتش قرار خواهند گرفت.