یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه
واکنش پیشکسوت خوزستانی به اتفاقات اهواز

خذیراوی: منصوریان تیم خوبی دارد به او فرصت دهید

آنچه در جریان بازی فولاد و صنعت‌نفت در اهواز رخ داد به‌واقع می‌تواند بدترین شکل اتفاق برای هر مربی باشد.

هواداران فولاد آنچنان به سرمربی تیم‌شان تاختند که هواداران رقیب به خود اجازه دادند درمقابل چشم آنها منصوریان را به خروج از اهواز تشویق کنند و در واقع نشان دادند نه‌ تنها هواداران فولاد که در کل فوتبال‌ دوستان خوزستانی این مربی را نمی‌خواهند.

مجاهد خذیراوی، پیشکسوت خوزستانی فوتبال که سابقه همکاری با منصوریان را دارد در این مورد به البرز ورزشی گفت: من نمی‌دانم که آیا به ‌واقع کارشکنی رخ داد یا نه؟ اما می‌دانم این مربی ارزش همکاری دارد. منصوریان اگر فرصت لازم را در اختیار داشته باشد می‌تواند فولاد را موفق کند. من با او کار کرده‌ام و اگر از او تعریف نکنم باید اعتراف کنم مربی خوب و توانایی است. او برای کاری که انجام می‌دهد ارزش قائل است و قطعا اگر مدیران فرصت دهند و هواداران بگذارند می‌تواند فولاد را در شرایط خوبی نگه دارد. او تیم خوبی درست کرده و تاکنون نیز به‌خاطر جو سنگینی که علیه ‌او وجود دارد موفق نشده است.

وی در مورد اظهارات منصوریان در ورزشگاه و کنفرانس خبری گفت: وقتی عده‌ای از هواداران او را مورد بی‌احترامی قرار می‌دهند چه توقعی از او دارید. منصوریان آدمی نیست که بتواند چنین جوی را تحمل کند. او تا همین حالا هم خیلی صبور بوده است. مگر می‌شود بنشینی و به توهین گوش کنی. به‌نظر من این رفتار اشتباه است. او یک زمانی حرفی زده است که به‌خاطرش عذرخواهی کرده، دیگر باید گذشته را فراموش کنیم. منصوریان حالا فولاد و مردم خوزستان را دوست دارد و باید به او فرصت دهیم تا فولاد را به روزهای خوبش برگرداند. من این توانایی را در این مربی می‌بینم ولی واقعا کار کردن در جوی که برایش درست کردند سخت است. امیدوارم هواداران به‌خاطر فولاد هم که شده از تیم و کادر‌فنی حمایت کنند تا این وضعیت تمام شود.

پیشکسوت خوزستانی فوتبال ادامه داد: از نظر من اگر به منصوریان فرصت دهند می‌بینند که مربی خوب و توانایی است. شرایط روی سکوهای اهواز برای هیچ مربی‌ای قابل تحمل نیست. من نمی‌دانم این جوی که علیه او به‌وجود آمده چطور ایجاد شده است، اما به‌نظر من کار درستی نیست. او به فولاد آمده تا به تیم کمک کند اما مگر می‌شود در آن جو کار تاکتیکی کرد. واقعا شرایطی که از ورزشگاه فولاد دیدیم ناراحت‌کننده بود. امیدوارم مسئولان بتوانند جو را آرام کنند و هواداران هم به‌خاطر تیم شهرشان کوتاه بیایند. گذشته‌ها گذشته است باید ببینیم که او الان چه می‌گوید. او به فولاد آمده که به تیم کمک کند. بازیکنان خوب به‌خدمت گرفته است. شاید خیلی‌ها به یارگیری او انتقاد کنند اما واقعا برخی بازیکنان به‌خاطر او به فولاد آمدند. او نفراتی را به فولاد آورد که همگی توانا هستند و من شک ندارم فولاد با این بازیکنان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. هواداران اجاره دهند منصوریان کارش را انجام دهد، قول می‌دهم بد نبینند.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی