یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه
 روز جهانی عکاسان مبارک

یادگاران نام های ماندگار در ورزش ایران

28 مرداد روز جهانی عکاسی است اما از نگاه ما تجلیل و تقدیر از این هنرمندان پرتلاش و پر مخاطره صحنه های ورزشی تنها به یک روز تمام نمی شود به ویژه برای ما روزنامه نگاران که می دانیم هیچ نوشته، نقد و تحلیل بدون عکس گویا نمی شود.

تاریخ عکاسی ورزشی در کشورمان را که ورق می زنیم چه نام های بزرگی را به یاد می آوریم که دست پخت آنها در عرصه های بین المللی نام آور شده است.

از زنده یاد ها برادران زرافشان گرفته تا یونس علیشیری که امروز در قید حیات نیستند اما یادگار های آنها نقشی و رنگی برجسته در لا به لای مطبوعات و رسانه های ورزشی کشور چشم نوازند و یا استاد علی کاوه که به حق ادامه دهنده راه آن بزرگ مردان است.

جا دارد که ضمن تقدیر از همه ی عکاسان خوب ایرانی روز عکاس را به دوستان و همکاران عزیزمان محمود شهباز، مهدی زارع، حبیب رحیمی، حمید غلامی، تقی زنجانی، سعید زارعیان، فرشاد عباسی و صفر سرپرست تبریک گفته بنویسیم؛ هنرمندان خسته نباشید.

البرز ورزشی روز جهانی عکاسی و عکاس رو به تمام افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند چه از کسانی که این هنر ارزشمند شغلشان است و تا کسانی که عکاسی رو دوست دارند و از این هنر ارزشمند لذت میبرند تبریک عرض می نماید و آرزوی پیشرفت روزافزون این رشته مهم را داریم .

تحریریه البرز ورزشی