جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه

کنعانی‌زادگان: تقابل ما با عربستان، جنگ نابرابر است

مدافع ملی پوش تیم پرسپولیس که از بازیکنان شاخص دیدار پرسپولیس با تراکتور بود در مورد پیروزی بزرگ پرسپولیس در هفته دوم لیگ مقابل تراکتور نکته های تازه ای را مطرح کرد که می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: واقعا بازی سخت و عجیبی بود. ورزشگاه قبل از بازی کاملا پر بود و جو خوبی هم وجود داشت. من دو سال در قطر در حضور تماشاگران کم بازی کرده بودم و به خاطر همین حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) برای من بسیار دلچسب بود. فقط امیدوارم از این هفته در ورزشگاه آزادی میزبان هواداران خودمان هم باشیم.

بازی کیفیت خوبی داشت و امیدوارم این روند پیروزی‌ها ادامه داشته باشد. تراکتور تیم خوب و گردن کلفتی بود ولی خدا را شکر توانستیم این تیم را در زمین خودش شکست بدهیم. جمع کردن این سه امتیازها در ابتدای فصل بسیار مهم است. ما سعی کردیم دستورات کادرفنی را در زمین پیاده کنیم و آنالیز خوبی هم از حریف داشتیم. اینکه در تبریز این همه موقعیت گل داشتیم و به حریف فقط یک موقعیت گل دادیم یعنی کارمان را درست انجام دادیم. خدا را شکر هم بردیم و هم کلین‌شیت کردیم.البته راه وروش شکست تیم تراکتور را تمرین کرده بودیم.

شما وقتی در تیمی مثل پرسپولیس بازی می‌کنید  باید حواست جمع باشد که گل نخوری. کلین‌شیت کردن هم به ما اعتماد به نفس خوبی می‌دهد. وقتی ما کلین‌شیت می‌کنیم اعتماد به نفس مدافعان و دروازه‌بان زیاد می‌شود. با این حال وقتی گل می‌خوریم همه ناراحت می‌شویم اما پرسپولیس آنقدر تیم بزرگی است که بعد از گل خوردن هم به بازی بر می گردد.

ما در تمرینات روی این مدل پاس (پاس گلی که دادم) و ضعف تراکتور کار کرده بودیم. می‌دانستیم تراکتور در انتقال مشکل دارد و روی ضد حملات و فضای پشت مدافعان کناری‌اش می‌شود کار کرد. من هم بعد از یک توپ‌گیری خوب، صادقی را راه انداختم و سعید هم با اتکا به سرعت و هوش بالایی که دارد کار را تمام کرد.

من مدافع هستم اما توانایی بازیسازی و گلزنی دارم. نمی‌توانم عدد بگویم اما می‌دانم هم کادرفنی و هم هواداران از من انتظار گلزنی و گلسازی دارند. در کل هم فقط موفقیت تیم مهم است و اهمیتی ندارد من چند گل بزنم یا پاس گل بدهم قابل پبش بینی نیست.

در مورد پنالتی زدن بستگی به شرایط بازی دارد اما هم من، هم گولسیانی و هم ترابی برای پرسپولیس پنالتی می‌زنیم. در خصوص ضربات ایستگاهی هم ضرباتی که از سمت چپ و به صورت دوضرب باشد را من می‌زنم.

ما هیچ دریافتی نداشتیم و بچه‌ها هم از سال پیش طلبکار هستند. می‌دانیم که مدیران هم زحمت می‌کشند اما انتظارمان بیشتر است. تیمی که فصل گذشته همه جام‌ها را گرفته که نباید مشکل مالی داشته باشد. همینطوری تقابل ما با تیم‌های آسیایی و عربستانی جنگ نابرابر است، دیگر نباید این مشکلات باشد. این بی‌مهری‌ها باید جبران شود.

تا به امروز هیچ پولی  نگرفتم. مدیران باید تلاش کنند تا با جذب اسپانسر یا مسائل دیگر مشکلات مالی حل شود. من هنوز در خانه پدر و مادرم و با آنها زندگی می‌کنم. باشگاه قول داده بود اما پولی ندادند. ما اهل اعتصاب کردن نیستیم و برای هواداران پرسپولیس تا آخرین توان می‌جنگیم اما باشگاه هم باید به فکر باشد.

  همه تیم‌های عربستانی خوب هستند اما اگر خودم حق انتخاب داشته باشم دوست دارم با النصر و رونالدو بازی کنم.