جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه
کادرفنی ده نفره استقلال

وظایف خاص اعضای کادرفنی در کنار نکونام!

درحالی که به نظر می رسید با حضور هاشمی نسب در کادرفنی تیم استقلال تیم فنی آبی پوشان با هدایت نکونام تکمیل شده اما امروز بیک زاده هم در اردوی آبی پوشان حضور پیدا کرد تا یک دستیار دیگر به جمع همکاران نکونام اضافه شود.

در حال حاضر تعداد اعضای کادرفنی استقلال به ۱۰ نفر رسید.

نکونام، یوسو سسما، آندونی سسما مندز، رجبی، غلامپور، هاشمی نسب، رحمتی، نوازی، شیخ الاسلامی و بیک زاده نفرات کادرفنی استقلال را تشکیل می دهند.

با وجود این تعداد نفرات برخی از تمایل نکونام برای جذب دستیار لوییز انریکه در جمع همکارانش خبرداده بودند اما پیگیری ها حکایت از این دارد که دیگر دستیاری به جمع نفرات فعلی اضافه نمی شود.

طبق قوانین سازمان لیگ روی نیمکت مربیگری ۱۱ نفر می توانند حضور داشته باشند که شامل سرمربی و ۵ دستیارش، مدیر رسانه ای، سرپرست تیم، فیزیوتراپ و پزشک تیم، تدارکات می شوند.

برای تیم هایی هم که سرمربی خارجی دارند یک نفر مترجم می تواند به این نفرات اضافه شود.

مشخص نیست نکونام با چه هدفی مربیان را دور خود ‌جمع کرده اما آن چیزی که مشخص است اینکه برخی مربیان مانند بیک زاده برای تجربه اندوزی به استقلال آمدند و جزو نفرات اصلی کادرفنی نیستند.

از طرفی مربیانی مثل هاشمی نسب نیز برای مسائلی جدا از موارد فنی به استقلال آمدند تا استقلال و بازیکنان را به نوعی حمایت کنند و مقابل حواشی از استقلال حمایت کند این در حالی است که نکونام هرکدام از دستیارانش را برای مواردی خاص در کنارش قرار داده که هدف خاصی را دنبال می کند!

گزارش: سوده رحمانوند